28. května 2010

28. 5. 2010

35
Ahoj, tak dneska byl docela dobrej den. Začínali jsme až v deset, takže se člověk i vyspal. A to všechno kvůli maturitám. Takže jsou k něčemu i dobrý. :D
První, čili vlastně třetí hodinu, jsme měli suplovanou matematiku. A vzhledem k tomu, že jsem ve středu byla v knihovně, tak jsem si četla. Půjčila jsem si totiž první knihu Merlinova Kodexu. Nejdřív se mi to nezdálo, ale nakonec je to docela dobrý. :)
Potom byla latina, což taky nebylo špatný. S Martinem jsme měli první správně odpovědi na všechny otázky, takže za to prý něco bude. Nevím co, ale mohla by to být jednička, to by se hodilo. xD
O volné hodině jsem se zašila do učebny, kde jsme potom měli mít angličtinu. A pokračovala jsem ve čtení. Zvláštní je, že i když nás bylo na začátku dne celkem dost, tak tu angličtinu, Nás mohlo být tak dvanáct celkem. xD Docela by mě zajímalo, kam se všichni vypařili. Ale to je fuk. Každopádně jsme skončili tak něják poté, co jsme my s Aničkou dopsaly písemku. Doufám, že jsem ten poslední úkol, co tam byl pochopila dobře. xD A když ne, tak holt ne. Tje fuk.
Zajtra slavíme máminy a babiččiny narozky, takže uvidíme, co se bude dít, jsem na to docela zvědavá. Potíž je v tom, že pro babičku nemám dárek. Ale to se zmákne, jí holt dám kdyžtak nějákej svůj obrázek. To by mělo stačit. Vzhledem k tomu, že se mi moje rodina pokouší všechny obrázky ukrást...
A to je zatím asi všechno... Co se bude dít dneska dál, to nevím, protože nejsem jasnovidec... xD
1
Obrázek stažen přes google, ale patrně bude z nějákých stránek o warcraftu. Vzhledem k tomu, že je to na něm napsaný. Nicméně world of warcraft nehraju a nevím, jaký má webový stránky. Nehodlám dále zjišťovat. Nemám na to nervy. Každopádně, asi to bude nějákej WoW wallpaper.

Žádné komentáře:

Okomentovat