11. června 2010

11. 6. 2010

41
Dneska úplně haluz den. Ale fakt. Zaprvý, měli jsme až na desátou a zadruhý, povedlo se nám to umluvit tak, že jsme končili o půl dvanácté, takže jenom dvě hodiny ve škole. Fakt, skvělý!
Ne, prostě, ráno dojdu do školy, tam najdu Sabču, jak překládá latinu, tak to něják dáme dohromady, jenže, pak přijdeme do hodiny jenom asi deset vteřin před Šálkovou. XD Mno, ale hlavně, že latinu jsme udělaly.
V matice jsme rýsovali kružnici opsanou a já se musím přiznat, že jsem na to šla dobře, ono to bylo totiž složitější, než to vypadalo, protože jsme museli něják složitě vypočítávat ten trojúhelník. Ale povedlo se, což je hlavní.
O přestávce jsem pak čekala strašně dlouho na třídnici, jenže když jsem pak chtěla jít do latiny, tak Sabča s Evčou, že jdou domlouvat to, abysme po latině mohli už jít domů, tak jsem se k nim přidala. Ony totiž k tomu potřebovaly tu třídnici.
Domluva proběhla úspěšně, ale přišly jsme pozdě do latiny, ne, že by to vadilo. Kuba je totiž na to prezentování ještě horší, než já, a navíc, není mu rozumět. To je na tom to nejhorší. Sedím v první řadě, ale skoro jsem mu nerozuměla... Ale to je fuk.
Tešnarová pak vyprávěla o Konstantivovi Velikým, což nebylo na škodu, protože jsme tím zabili celý zbytek hodiny. Jenže, já jsem pak odnesla třídnici do druhé poloviny a když jsme se ji po hodině pak snažila najít, protože jsem potřebovala, aby Brhelka a Kubištová dopsaly včerejšek, tak se mi prostě nepovedlo se té třídnice dopídit, takže ve dvanáct jsem to vzdala. A šla do knihovny.
Samozřejmě, Česká rozkopaná, takže jsem se tam málem zamotala, ale naštěstí se mi povedlo vymotat. Cestou do knihovny jsem si koupila zmrzlinu, což mi znemožnilo jít do barviče, což mě trochu naštvalo, ale smířila jsem se s tím. Protože hlavní důvod, proč jsem tam šla, byla přeci jen ta knihovna. A stálo to za to. Půjčila jsem si dalšího Sherlocka Holmese, pak druhý díl Merlinova Kodexu a pak cosi, co ted nevím, jak se menuje. Ale je to od Kayie Meyera. Bo jak se to píše.
Ovšem nejhorší je, že je tam takový strašný vedro... To mi vadí nejvíc, protože když jsem pak na Malináku čekala na autobus, tak jsem se málem upekla... Cche, už tam nejdu! Fuj a ble a hnus! Takový počasí by se mělo zakázat...
1
Obrázek by Anne Stokes - annestokes.com Pokud stránka ještě existuje nehodlám zjišťovat. Ale snad jo.

Žádné komentáře:

Okomentovat