10. června 2010

10. 6. 2010

40
Tak dneska byla škola docela dobrá. Začali jsme literaturou, kde jsme dobrali Božku Němcovou. Popravdě, nevím, co všichni vidí na Babičce... Já osobně mám radši Báchorky, co napsala... Babičku jsem nečetla, ale viděla jsem film. No, já u toho usnula, takže jsem viděla jenom asi prvních pět minut filmu. Jeden z mála filmů, který mě unudil k spánku.
Potom bylo suplovaný ZSV, kde jsme si mohli dělat, co jsme chtěli, pokud jsme nerušili. No, já si udělala úkol do NJ a pak jsem si četla první knihu Merlinova kodexu. Není špatná, je docela vtipná, ale zase, chvíli trvá, než se člověk začte. Ale zase na druhou stranu, pak to stojí za to.
O ten úkol nebyl niják těžkej, tak jsem ho stihla v pohodě. Nicméně, stejně mě na něho pak němčinářka nevyvolala. Ale zase na druhou stranu, ne, že by mi to vadilo. :) Potom jsme ještě četli článek o úpravě vzhledu a Sabča tu dotyčnou na obrázku přirovnala k Harry Potterovi. A já jsem si nejdřív myslela, že je to chlap. xD
O přestávce jsme se potom se Sabčou bavily o Zabloudilové. Ne, že by mi ta profesorka vyloženě vadila, ale občas mi nad jejím chováním zůstáva rozum stát... (Sem chtěla napsat poker stát, asi proto, že poslouchám ending ke druhýmu dílu Arthura a Minimojů) V angličtině jsme se bavili, no, dyk já vlastně nevím, o čem. A to jsem dávala prosím pozor...x D
Ale to je fuk. O volné hodině, čili po angličtině, jsem si šla dopsat písemku. Teda, písemky. Z matematiky. Něco tam mám, něco ne... Ale to nevadí. To se zmákne. Stejnak budu v pondělí dopisovat ještě jednu.
Po volné hodidně, která zas až tak volná nebyla, jsme měli suplovanou chemii, kde jsme si zase mohli dělat, co jsme chtěli. Já to zase využila ke čtení Merlinova Kodexu. Přeci jen, on není špatný. :) Jsem už konečně za půlkou. Bývala bych to už měla přečtený, ale takhle to dopadá, když je člověk zblbnutej z anime... Ale když já si prostě nemůžu pomoct...
Jo, a ještě jsme měli praktika z Biologie. No, odevzdala jsem všechny protokoly a praktika se zvrtly v normální hodinu bioly. Nevadí, ale budu muset zorganizovat poznámky, abych to měla pohromadě, protože jsem psala na papír, který je jaksi volně a on by se mohl ztratit. A to já nechci. To by se mi nemuselo vyplatit.
Jo, a venku je hyc! A mě to vadí. A vůbec si ted nejsu jistá, jestli se to píše s měkkým i, nebo s trvrdým... Tak mi to někdo uvedte na pravou míru prosím. Jo, a zase mi nefunguje háček, tak jak by měl... To je k vzteku, tohleto...
1
K tomuto dračisku mi dopomohl strýček google.com, ale kde přesně jsem ho tam vyštrachala, to už po těch letech nevím.

Žádné komentáře:

Okomentovat