15. června 2010

15. 6. 2010

42
Ahoj, po delší době se zase hlásím. A hlásím, že mi zase nefunguje háček, tak to omluvte, ale nemůžu psát některá písmena, tak budou bez háčků, pokud to nepude. Na to je nějáká kombinace kláves a já nevím, jaká, aby to zase fungovalo, takže tak.
Dneska jsme začínali literaturou a dozvěděli jsme se známky. Zemanová hlásila, kdo si má dopisovat lexikologii. Ona  tak: "Mudrunková." A já na ni: "Ale já jsem to psala!" Mno, zajímavý to bylo, nakonec to dopadlo tak, že ona si to totálně popletla a já nepsala pidi testík na ů a ú. Takže tak. A to mi přitom říkala, že mi ten test odpustila. Mno, uvidíme, co se z toho ještě nakonec vyvine...xD Jsem na to zvědavá, i když, ona mi to uzavřela na trojku valstně, takže se z toho už nevyvine nic. xD
A následoval zeměpis. Zítra si budu dopisovat Evropskou unii, ale zase na druhou stranu, test na ameriku nám odsunul Sargi až na příští školní rok. XD A za to jsem ráda. Nechtěla bych psát ameriku, protože mi to do té hlavy nenaskákalo. xD
V latině jsem odrecitovala referát na Iustiniána a byla mi uzavřena známka na dvojku. To beru. Vyhovuje mi to. A v dějepisu jsme se dozvěděli závěrečné známky. Mám jedničku, za což jsem opravdu ráda. Dějepis mě baví. No, bude mě bavit, dokud se nedopracujeme do dvacátýho století, to je totiž nuda. XD
Ve fyzice jsme odevzdali úkoly, které jsme povětšinou dělali o volné hodině, ale hlavní je, že jsme je skoro všichni udělali, což znamená, že nepíšem už žádný test. Letos. A v tělocviku jsme hráli golf. Normálně, Sargoš mi tvrdil, že budu mít pravotočivou hůl, ale pravdou je, že byt jsem pravák, tak všechno dělám na levou stranu. Pokud si chcete ověřit, na kterou stranu jste vy, bez ohledů na to, jakou rukou píšete, tak bezmišlenkovitě proplette prsty na rukou a tak ty ruky spojte. Určitě víte, co myslím. A podle toho, která ruka bude nahoře, tak na tu stranu jste situovaní. Já, když to udělám, tak mám nahoře levou ruku, takže jsem na levou stranu. A mámě to přijde divný, ale to je tím, že je na pravou stranu. Ale já fakt, já dělám všechno naopak. xD
A měla jsem jít dnes do zoo, abych udělala tu pitomost do biologie, ale rozhodla jsme se, že půjdu až ve čtvrtek a odevzdám v pátek. Přeci jenom, vzhledem k tomu, že musím ještě sepsat Michelangela a učit se EU, tak nevím nevím. A navíc, ve čtvrtek budeme končit dřív, takže se to vyplatí.
1
Jméno autora je na obrázku a dopomohl mi k němu maddawe.blog.cz Pokud se nepletu.

Žádné komentáře:

Okomentovat