15. června 2010

Smrt...? Ne! SMRT

11
Smrt. Možná to nebude zrovna článek, které byste na tohle téma čekali, ale já si nemůžu pomoci, proto to vezmu z trochu, no, spíš hodně, z jiného úhlu.
A ten úhel se jmenuje Wikingové. A proč zrovna ti? Protože to byla svého času hra, kterou jsem milovala. Byli tři a každý měl jiný schopnosti. Jeden střílel z luku, jeden měl štít a ten poslední uměl skákat. ano, hra to byla primitivní, ale mně i přes to uktvěla v paměti i po tolika letech.
A proč, že to píšu do tématu týdne? Možná proto, že jedno z hesel do levlů bylo právě SMRT. Ano, možná, že se to sem nehodí, ale pravdou je, že mám pamět zrovna na takové hovadiny. Hesel bylo do této hry mraky, ale mně utkvěly dvě. SMRT a MSTR. Čtyři písmenka... Pro mě heslo do hry, kterou jsem jako maličká milovala a kterou už bohužel nemůžu nikde sehnat, pro jiné známka toho, že ztratili někoho blízkého a pro jiné slovo, které například až moc často slýchají v televizi.
Napodobenina téhle hry je k nalezení na http://tophry.net ale není to ono a nejde to pořádně ovládat.
Ale ted, co toto slovo znamená pro většinu lidí? Již jsem to výše zmínila. Ale proč? Proč většina lidí myslí na smrt jako na něco špatného? Já si nemyslím, že je to něco špatnýho, je pravdou, že je to neznámé, ale ne vždy je to, co je neznámé špatné, nemám pravdu? Mě by docela zajímalo, co se děje, až člověk zemře, a až ta takzvaná duše, nebo taky duch, opustí tělo. Zajímalo by mě, kam se potom dostane, co se s ní děje, jestli se třeba zrodí znovu jako někdo jiný, tady, na planetě, nebo jestli se třeba dostane do úplně jiného světa, jiné dimenze...
Otázek je mnoho, ale odpovědi došly... Pravdou ale je, že každý z nás se to jednou dozví. Jen škoda, že už to bude moc pozdě na to, abysme o tom někomu řekli, ale pravdou je, že mě to prostě zajímá. Ne, že bych si kvůli tomu, abych to zjistila chtěla vzít život, to zase ne, ale prostě jsem zvědavá. xD

A na závěr bych vaší ctěné pozornosti chtěla doporučit básen, která se k tomuto tématu opravdu skvěle hodí. Básen se jmenuje "A jen měsíc je svědek tvůj..." A najdete ji ZDE
1
Obrázek je z www.album.ee, ale já ho mám myslím stáhlej odjinud. Pokud mi paměť slouží, tak z nějákýho blogu, ale už nevím, z jakýho.

Žádné komentáře:

Okomentovat