17. června 2010

17. 6. 2010

44
Tak dnešek byl na zabití. Ráno jsme sice měli na devátou, ale vzhledem k tomu, že jsme celej den šlapali a zabývali se teorií ekologie, která je na rozdíl od praxe strááááášně nudná, tak je jen samozřejmý, že nás aspoň nechali si trochu přispat.
Sraz jsme měli ve škole a pak jsme se vydali na Medlánecký kopec. Samotná cesta tam by nebyla zas až tak zlá, byla to dobrá procházka, ale vylézt ten samotnej kopec, to byla fuška. A ještě lepší by bylo, kdybysme nemuseli vypracovávat ty stupidní úkoly, ale něják se s tím nedalo nic dělat... Mno, co nadělám, že...
Potom bylo rozhodnuto, že do Kníniček nepůjdeme a místo toho jsme šli kratší cestou k Obi a tam byl rozchod.
Já osobně jsem potom zamířila do ZOO, kde jsem musela vypracovat úkoly, co byly jako náhrada za Prahu, kde jsem nebyla. Mno, ale stálo to za to, protože už jsem tam nebyla nějáký čtyři pět let. A vypadá to tam totálně jinak.
A mají tam málo kočkovitých šelem. A malý výběr orlů. Jenom dva druhy. A normálně, rys nebyl vidět. Byl totálně zalezlej. A málem jsem nenašla vlky.
Ale povedlo se. A byli krásní. Dokonce měli mladý. Asi šest malých vlčat. A všechny jsem je viděla! Bohužel jsem si já blbec nevzala foťák... To mě docela sere. Ale s tím už nic nenadělám. Ale zato jsem si aspoň koupila pohledy. A na jednom z nich ti vlci jsou, tak je mám aspoň tam. Když už jsem si nechala ten foťák doma...
A normálně, oni asi zrušili krokodýly, protože jsem je v tom teráriu nenašla... A ani netopejři tam nebyli. A Surikaty jsou úplně jinde, než bývaly. A nahoře u Safari úplně renovovali to hřiště. A když už jsme u těch změn, tak zmizeli ti medvědi, kteří roztrhali tu holčičku. Kdysi dávno. Vždycky tam u jejich klede vysel jakýsi kus hadru. Možná zbytek šatů té holčičky. Nevím.
A opičí pavilony se renovujou. Každopádně, největší zážitek byli ti vlčci. :)
1
K obrázku mi pomohl strýček google.com, který mi našel stránku, kde je takových dráčků strašný kvantum. Ovšem tu stránku po mně nechtějte, protože jsem si ji nezapamatovala. A pokud vím, tak už možná ani neexistuje.

Žádné komentáře:

Okomentovat