23. června 2010

23. 6. 2010

45
Ahoja, dneska se nám konečně uzavíraly známky, ale to je nudné téma na povídání, takže to přeskočíme... XD Dále chci říci, že o volné hodině jsme se fotili. Celé X-ko. Takže první, druhý i třetí ročník.
A samozřejmě, na Lenu se zapomělo, takže ji museli jít hledat. Pro neznalce, naše třídní. No, nebylo to zas až tak špatné.
S výtvarkou jsme potom šli na výstavu, někam na radnici, bo kam. Opravdu pěkné obrazy tam byly. Nemůžu si stěžovat. A nakonec flétna.
To jsem si užila. Přišla jsem brzo a odešla pozdě. Hráli jsme všechno možné. Nejprve jsem hrála něco sama a potom s Blankou. A ještě potom s Matýskem.
Taky jsme dostali vysvědčení. No, v zušce mám samý jedničky, samozřejmě. A před nosem mi ujela tramvaj, tak jsem pak šla na troleják a strašně dlouho nejel. Tak jsem přelouskala velký kus Sherlocka Holmese. Čtu ted Údolí strachu. A můžu jedině doporučit.
To mi připomíná, že bych měla na Mermazon napsat obsah První knihy Merlinova kodexu. Mno, asi se na to vrhnu zítra. Dneska už asi ne. Ale uvidíme, možná to napíšu dneska. Ale jak říkám, uvidíme. Něják se mi dneska nic nechce... Ale nebojte, já se třeba k něčemu dokopu. Ale na blog npíšu jen, když se mi bude chtít. After all, it is not my duty, but my hobby. XD
1
Tenhle obrázek mi do počítače natáhl tátův kámoš. Odkud ho má on nevím, nehodlám zjišťovat. Ale myslím, že je to nějáký wall k nějáký hře.

Žádné komentáře:

Okomentovat