8. června 2010

8. 6. 2010

38
Tak dneska jsem se ráno normálně nemohla rozhodnout, jestli si mám vzít tenisky, nebo sandále, ale nakonec, na poslední chvíli, jsem se rozhodla pro sandály. A dobře sem udělala, protože tam bylo vedro. Bylo... ještě je.
A první hodinu byla literatura, nebylo to zrovna zábavné. A ve druhé hodině, kdy bysme normálně měli zempl, byla taky literatura, ale místo probírání jsme psali jakousi recenzi na cokoli, mno, rozhodla jsem se napsat něco mezi recenzí a kritikou na Proměnu z Trilogie Rai-Kirah od Carol Berg. No, uvidíme, co z toho vyleze.
Pak jsme měli latinu a Tešnarka se naštvala na Nugyho. Mno, ale jinak byla ta latina docela  zábavná. Příští úterý budu prezentovat Iustiniána, konečně, tak uvidíme, co z toho vyleze. Jsem na to docela zvědavá.
A pak jsme měli Dějepis, kde jsme probírali český krále, či co to vlastně bylo. Nevím proč, ale dějiny českých zemí mě neberou. Místo toho bych raději hlouběji probírala dějiny Británie a Japonska. Jako, ono se to možná nezdá, ale takový Japonsko, ono má strašně zajímavou historii.
A jelikož jsme měli po volné hodině mít jenom další hodinu Dějáku, dohodli jsme to tak, že jsme měli ten děják místo volné hodiny a pak jsme šli domů. A jako bonus bylo ještě to, že jsme tu druhou hodinu měli v parku, což by nevadilo. Akorát jsem trošku upečená...
Nejlepší na tom bylo, že to nebylo probírání jako probírání, ale skupinková práce a práce s textem. Probírali jsme Rudolpha II. Divnej chlapík, ale podporoval umění a to se cení, když už nic jinýho. :) I když, jak jsem řekla, český dějiny jsou nudný. Jenže, zase na druhou stranu, pořád jsou tu ještě dějiny dvacátého století, které jsou ještě nudnější... Holt, první a druhá světová mě nebavjěj...
1
Obrázek má opět na svědomí strýček deviantart. Ale kdo ho tam spáchal, není mi známo.

Žádné komentáře:

Okomentovat