4. července 2010

4. 7. 2010

48
Tak jsem se sem zase po delší době rozhodla něco napsat. Pokusím se popsat alespon stručně posledních pár dní.
Takže, začneme čtvrtkem. To jsem byla na tenise s Tomášem Klanicou. Hráli jsme sice na hřišti, kde není sít, ale niják nám to nevadilo. Akorát jsme to teda po chvíli tak něják vzdali, protože bylo strašný vedro. A vzdali jsme to s tím, že příště půjdem hrát v dešti. xD
V pátek jsem potom byla s Blankou Jurkovou ve městě. Prolezli jsme kdejakej obchod počínaje knihkupectvím, konče obchodama s oblečením. V knize jsem si koupila 8. díl hraničářova učně a také poslední knihu od Dana Browna, která mi chyběla ve sbírce. Byla to Digitální pevnost.
No, já sem si toho teda koupila víc, ale tohle jsou asi tak ty nejhlavnější věci. Ale dobře, jinak jsem si koupila Progresa, barevný papíry, obal na ping-pongovou raketu a plastickou gumu. Prosím opravte mne, pokud jsem na něco zapomněla. x D
V sobotu ráno pak máma odjela do Německa a zanechala mě tu, abych se o sebe nějákých čtyři pět dnů, možná tejden, postarala sama. Přiznám se, že mi to naprosto vyhovuje. Nemám nic proti tomu, abych si tu sama hospodařila.
A ted je neděle a já si to opravdu užívám. Pilně čtu Kletbu lovce duchů od Josepha Delaneyho. Je to druhý díl, kterýmu předchází Učen lovce duchů. I když, až podezřele to vypadá jako taková pseudo-parodie na Hraničářova učně. Ale je to čtivé, takže mi to nevadí.
A od zítřka s tátou konečně budeme uklízet tu slavnou dílnu. Opravdu se na to těším. Bude to zajímavé. Je tam totiž strašnej bordel. A docela by mě zajímalo, co se tam najde za poklady. xD
1
Obrázek spáchal Elmore production inc. Na obrázku je i adresa, ale je to moc malý a to opravdu nerozluštím.

Žádné komentáře:

Okomentovat