5. července 2010

Krutomluv

49
Krutomluv... nebo, jak já říkám, Krutas. Tak to byl admin na blog.cz... Také byl autorem blogu http://krutomluv.blog.cz kde jste mohli najít kuriozitní reporty a vůbec... Jeho specifický druh humoru mi tu chybí. Jeho články mě vždy dokázaly pobavit.
Ano, jsou lidi, kterým se mohlo zdát, že krutomluv je až příliš krutý, ale já si myslím, že byl prostě jen spravedlivý.
Byl na blog.cz ochráncem auatorských práv. Takže jeho práce vlastně dost souvisela s tím, co já tu ráda rozebírám. Samozřejmě v tom nebativním smyslu, protože kopírování je prostě hnusná věc a vždycky bude.
Jo, už zase odbočuju od tématu, ale s tím se nedá nic dělat. Když já to kopírování tak nesnáším... Hlavně kopírování textů. To mi opravdu pije krev. A nejhorší na tom je, že na blog.cz se kopírouej opravdu hodně. Na většině blogů najdete pořád to stejný. Takže kdyby Krutas nezaložil Autorský klub, tak nevím nevím, jestli bych byla schopná v tom chaosu vůbec najít nějáký slušný článek...
To mě přivádí k tomu, že AK bylo Krutem založeno a že za nás, kdo tam jsme bojoval, abychom měli zvláštní výpis článků na titulce blog.cz Za tohle jsem mu opravdu vděčná, protože mi to usnadnuje hledání dobrých a kvalitních článků. Jen škoda, že z blog.cz odešel. Veškeré jeho články a podobné se mi moc líbilo. Ten jeho sarkasmus tu fakt chybí...
1
Obrázek je z blogu dravéry, jehož adresu si nepamatuju. A kdo je autorem obrázku, nevím.

Žádné komentáře:

Okomentovat