6. července 2010

6. 7. 2010

50
Ahojky, dnešek byl úplně super den. vlastně ještě je. Ale noormálně, konečně jsme se dostali na to uklízení té dílny. Táta přišel kolem jedenácté a vrhli jsme se na to. Nejhorší bylo rozhodnout se, odkud začít. Nakonec jsme začli od kraje. Celý jsme to přeskládali, aby se tam vůbec dalo pohnout a pak jsme začali vyhazovat.
Bordela tam bylo hodně, ale na druhou stranu, taky tam byly věci, které se vyhodit neměly. Já uklidila místo, kde jsem jako malá pracovala a našla jsem tam desky, ze kterých mi má být v horním pokojíku udělaný práh. Taky jsem objevila pár zajímavých věcí. Mám je v bedničce venku.
To mi připomíná, radši to půjdu oddělat, aby na to nenapršelo, protože začlo lit. No, tak jsem to odsunula. Tam normálně padají strašně obrovský kapky. Sice jich nepadá niják moc hustě, ale jsou tam. Se tam normálně úplně zatáhlo a ted to začíná padat hustěji. No, jsem zvědavá, co se z toho vyvrbí. Ale aspon zase nebudu muset venku zalívat. :)
Ale ta dílna, dokonce jsme se vrhli i na uličku. Bylo tam několik pneumatik, tak jsme je dali do dílny. K ostatním čtyřem, co tam už byly. Taky tam měl táta kolo a ono zrezlo, tak se naštval, protože to byla máma, kdo mu ho tam da.
S tou dílnou nejsme ještě zdaleka hotoví, ale už se tam alespon dá pohnout. A ulička je průchozí. To je taky plus. No, každopádně to bude ještě zajímavý a vy se můžete těšit, že vám sem o tom zase napíšu. A co budu dělat dál? Možná konečně dočtu Kletbu lovce duchů od Josepha Delaneyho. Možná napíšu na Mermazon obsah Pirátů z Karibiku - Běžci po vlnách. No, uvidíme.
1
Tento obrázek je můj vlastní screen z heroesu trojky. Nebo můj... Spíš tátův, to on to spáchal. Ale jak říkám, je to jenom screen.

Žádné komentáře:

Okomentovat