17. srpna 2010

17. 8. 2010

61
Tak dneska v noci mě normálně strašně otravoval jeden komár. Vstávala a rozsvěcela jsem kvůli němu snad desetkrát... Ale až ráno se mi ho povedlo zabít...
Takže jsem se vůbec nevyspala. Ach jo, takovej komár dovede potrápit.
Možná si vzpomínáte, že jsem kdysi psala článek Nechat brouka žít. A že jsem psala, že nemáme zabíjet. No, tak beru zpět. Byť jenom v ohledu komárů. Komáry povraždit! A bez milosti! Jenom člověku pijou krev. A teď to nemyslím jako metaforu...
Jinak mám rozečtenou Digitální pevnost od Browna. Doporučuju. I když si tak něják teď nejsem jistá, jestli je tím špatným Hale, nebo ten Strathmore... Byla bych radši, kdyby Hale. Strathmore mi přijde totiž celkem fajn... Ale uvidíme. Budu doufat.
Potom budu číst Černý šíp. Už jsem ho v minulosti zkoušela číst, ale tehdy mě to nebavilo, tak to zkusím znova a budu se modlit, aby mě to chytlo. Ale co si tak pamatuju, tak tam jsou takoví dva a ti by šli krásně spárovat dohromady. A oba jsou to kluci. *zvrhlík se probudil...*
No, ale konec keců... Já du něco dělat, i když ještě nevím, co... Nechcete mi poradit?
1
Znovu připomínám, abyste všechno, co nesouvisí s články, psali do Návštěvní knihy. A ano, opět říkám, že to budu opakovat, dokud to nepochopíte.
Zdroj obrázku je Heroes III of Might and Magic. Ale já jsem ho ze hry vyscreenovala. Takže jsem ho tak něják vlastně vymňoukla já.

Žádné komentáře:

Okomentovat