18. srpna 2010

18. 8. 2010

62
Hoja, tak mě tu máte. Vrátila jsem se z autoškoly. A zjišťuju, že ta teorie nebude snad tak zlá, jak jsem si původně myslela. Nevypadá to tak složitě. No, však uvidíme.
Docela sympatickej a milej instruktor tomu jenom napomáhal.
A předtím, než jsem měla tu autoškolu, jsem byla na ICQ s Andrej a tak něják to dopadlo tak, že máme společnej blog. Odkaz v menu pod jménem Andrej.
Takže pokud tam najdete něco, co znáte z mýho blogu, neděste se, protože jsem to tam sama dala. No, jsem zvědavá, co z toho našeho společného projektu vyleze.
Každopádně, vůbec jsem se nedostala ke čtení a to mě mrzí, neboť už by se snad mohlo vyjasnit, jestli je Strathmore ten zlej, nebo jestli je to Hale. A co to vlastně ten provozní ředitel plotí... Strašně mě to zajímá, ale jsem zadržována na ICQ. No, evidentně budu muset číst v noci. Ale já to přežiju, neboť jsem noční tvor.
Jo, a nikdo neumí tak dobrý řízky, jako moje matinka. (Aj, ta by mě zabila, kdyby věděla, jak ji tady tituluju... :D)
1
Jo, a opět připomínám návštěvní knihu. A jestli se nenaučíte to, co nepatří k článkům, psát tam, tak vás zaškrtím. A zdroj obrázku je http://bluewawe.blog.cz ale z dob, kdy patřil jiné majitelce. Kde obrázek schrastila ona, nevím, neboť jsem ho z tama stáhla pár let zpátky.

Žádné komentáře:

Okomentovat