19. srpna 2010

19. 8. 2010

63
Ahoj, tak jsem se teďkonc vrátila z tenisu. Bylo to super. Z obouručního backhandu jsem přešla na jednoruční a ten mi jde líp. Možná proto, že je používanější a že jsem ho tudíž více viděla v praxi? Je to možné.
Ke konci jsme stejně jako minule přešli k tomu, že jsem hrála ze zadu. Docela mi to šlo. Holt když někoho něco baví, lepší se v tom rychle. Mnohem rychleji, než kdyby ho to nebavilo.
Jo, včera večer jsem dočetla Digitální pevnost od Browna. No, řeknu vám, takový konec, jako tam byl, to bych nečekala. Oni nakonec toho Strathmora nechali chcípnout. :D Ale dobře mu tak. Stejně jsem ho neměla ráda. A Hulohot se zřítil z věže ve španělské Seville.
A víte co? Digitální pevnost není nerozluštitelný algoritmus, ale počítačový červ. To mi normálně vyrazilo dech. Ale zase na druhou stranu, dalo se to předpokládat. Nerozluštitelný algoritmus... No, nezdá se to pravděpodobné...
Každopádně, víc nepovím. Přečtěte si to sami. Rozhodně je to skvělá kniha plná nečekaných zvratů. Takže pokud nemáte zrovna na čtení nic lepšího (Hraničářův učeň, =D) rozhodně doporučuju.
1
Zdroj obrázku je http://maddawe.blog.cz, ale odkud ho vzala slečna, není mi známo. Holt to byly ještě doby, kdy se zdroj na blog.cz začínal teprve rodit... :D
A opět, návštěvní kniha, neignorujte ji, nebo budu zlá!

Žádné komentáře:

Okomentovat