20. srpna 2010

20. 8. 2010

64
Ahoj, dnešek je super! A víte proč? Protože jsem poprvé řídila auto! To je, co? Jasně, bylo to jenom na cvičišti, ale ten pocit, že celá ta kára je pod vaší kontrolou, ten je naprosto suepr. Jo, možná se mě zeptáte, jestli jsem se nebála a podobně, ale zklamu vás, opravdu jsem se nebála. Já se dokonce těšila! Holt je vidět, že jsem technický tip. Jediný, co, tak při další jízdě, která už bude normálně v provozu, se budu muset ještě jednou přeptat na ty světla. Ale jinak mi to problém vůbec nedělá.
Akorát co teda ještě, tak si budu muset najít svůj vlastní styl couvání. Ale to půjde. Věřím tomu. A navíc, baví mě to. Na úvodní hodině autoškoly nám sice instruktor říkal, ať si dáváme jítdy tak něják jednu za dva-tři dny, ale to mě nezná. Já si je klidně dám každý den. Jo, jsem šílenec. Zvykejte si, ale když mě to vážně baví!
No, jinak jsem pak přijela po tom cvičáku domů a tam na mě čekal stůl na smontování. Má totiž přijít babička a budeme grilovat. Těším se na to. A co víc, ten stůl už mám smontovanej. Bylo to lehký. Já kdoví, co to bude a ono se to tam jenom zacvaklo. :D To jsem celá já. Ale že mi to trvalo, než jsem ten návod pochopila... Sem si myslela, že se to tam má zasunout a ono se to mělo zacvaknout.
Každopádně, vyžadovalo to docela velkou sílu, pochybuju, že by to máma zvládla. Ale to je jedno, protože já jsem se o to už postarala. Teď to stojí venku na dvoře. A co budu dělat dál? Naslouchat svou myslí bdělou, odpoví mi svojí celou. :D No jo no... Říkačka z jedné knihy. To víte, já a ty hlášky. Mno nic, mějte se. Možná ještě napíšu něco do technických zápisků. Holt já bez nich nemohu být.
1
Obrázek z blogu http://bluewawe.blog.cz za dob bývalé majitelky. Odkud ho má ona, nevím. Teda, obrázek, obrázky. Protože jsou dva a do této podoby jsem je uvedla já. A připomínám NK.

Žádné komentáře:

Okomentovat