24. srpna 2010

Hudba

65
Hudba... Jsem zvědavá, jaký téma týdne bude příště... Poslední dobou mě ty témata něják neoslovují... Holt to asi není moc můj šálek kávy...
No, ale hudba... Co k ní? Asi to, že hraju na flétnu, jak už možná víte. A to, že mě to baví. Hraju na ni od sedmi let. Byť v ZUŠ jsem až posledních pár let.
Jako asi většina, začínala jsem na sopránovou flétnu. Jenže pak jsem viděla, že hodně spolužáků hraje na altku, tak jsem se rozhodla, že to taky zkusím.
Začla jsem hrát na altku a chodit do ZUŠ. No, čistě na altku jsem to vydržela jak dlouho? Půl roku? Možná ani to ne. No, a pak jsem přidala i tu sopránku zpátky. Jenže mi to pořád bylo málo...
A tak jsem pak jednoho krásného dne objevila basovou flétnu. Dlouho jsem si půjčovala tu, co byla v zušce, ale ani to mi nestačilo a já si vyžebrala k vánocům, či k čemu, tenorovou.
To na nějákou dobu ukojilo můj hlad. Jenže netrvalo dlouho a já se zase sprčila, že je to málo. A šla jsem do hudebnin a koupila si sopraninovou. Takovou tu upe maličkou. A ta se stala mojí nejoblíbenější.
Jenže jak jsem hrála na tu basku ze zušky, zjistila jsem, že mě to strašně baví a pod stromeček jsem si od rodičů vyžebrala vlastní. Rozhodně to nebylo na škodu. Ano, sice na tu basku nehraju tolik, ale holt jsem si na tu vlastní zvykla. Takže vlastně hraju na pět druhů fléten.
Jo, jenže mi nestačilo ani to, takže jsem si v zušce ještě v mezičasech, kdy zrovna nebyla hodina a nikdo na něj nehrál, zabírala klavír. Už z dřívějška jsem věděla, kde je nota C a od toho jsem si odvodila zbytek. Neumím na klavír sice hrát obouručně, ale to mi v hraní vůbec nebrání. Baví mě to a třebas se někdy naučím tu hru i obouruč.

A co k ostatní hudbě? K té, kterou poslouchám? No, záleží na tom, co to je. Nemám ráda ty dnešní pseudohvězdičky, které si hrají na to, že umí zpívat a přitom takovýmu Matuškovi nesahají ani po kotníky. A rozhodně nemám ráda Tokio Hotel a jim podobné... Takže mě to nenuťte poslouchat, ano?
A co teda poslouchám? No, převážně japonský věci a metal. Nebo hard rock. Ale asi úplně nejraději mám japonskou hudbu. Ale ne tu klidnou, klasickou... Ale spíš takovej ten tip, jak je v anime openingách a endingách. To bych mohla poslouchat furt.
A pak mám ráda ještě starý český písničky. Takže tak. Holt mám hudbu ráda. Hlavně proto, že nesnáším ticho. Jsem už od přírody hlučný člověk a když je moc ticho, tak mi to leze na nervy... Takže mi v pokoji permanentně hrává hudba. Většinou z počítače a postahovaná z youtube. Pokud chcete vědět, jak stahovat z youtube, ptejte se a třeba vám to prozradím.
1
Jo, zdroj obrázku je http://www.annestokes.com A vzhledem k tomu, že je to na tom obrázku napsaný, tak bych se o tom nedohadovala...

Žádné komentáře:

Okomentovat