27. srpna 2010

27. 8. 2010

66
Ahojky, jestli jste si mysleli, že jsem natáhla bačkory, tak jste na omylu. Jen nebylo o čem bych psala. Nicméně, dneska je. Před čtvrt hodinou jsem se vrátila z autoškoly. Měla jsem druhou jízdu. A šlo mi to. Všechno jsem pochopila napoprvé. Absolutně žádný problém. :)
Jezdili jsme v uličkách za Minskou. He. Nemůžu se dočkat další jízdy. Asi si nějákou naberu i na úterý, byť jsem původně nechtěla, jenže když mě to tak strašně baví. :D
No, co jinak? Všímaví zjistili, že je další díl Padlého anděla, ale takový informační věci bych sem snad ani psát neměla, že? No, nevadí, neboť už sem to napsala.
Včera jsem kamarádce nastavovala design a ještě předtím jiné holce. A té jsem ho i vytvářela. Obě jsou s designy spokojené, za což jsem ráda. Zjistila jsem, že když mi někdo zadá, co na tom designu má být, tak je mnohem snadnější ho vytvořit. A kupodivu mě to tak i víc baví. Takže, vážení, Pokud byste někdo rád nějáký design, troufám si tvrdit, že bych možná i byla ochotná vám ho vytvořit. Nic vám dopředu neslíbím, ale za pokus nic nedáte.
Ovšem, takový věci jsem ochotná řešit jen přes ICQ. Takže pokud máte zájem, přidejte si mě. Nicméně, přidá-li si mě ještě jednou nějákej rusák, tak se opravdu naštvu! Kurva zatím tu azbuku ještě neumím! Tak vo co jim de?
No, to je fuk. Já jdu přemýšlet nad úkolem do jedné grafické soutěže. Jinej sem před chvílí dokončila, tak bych ho ještě mohla nahrát na blog, kam grafický výtvory dávám. Uvidím.
1
Jo, a obrázek draka mi našel strašně dávno strýček http://google.com. Ten druhý obrázek, co v obrázku je, je jedno ze základních pozadí na windows XP a odtamtud ho také mám. Do podoby, v jaké se oba obrázky nachází nyní, jsem je smontovala já. Nevypadá to špatně. No, a NK pravidla stále platí, miláčci. :D Héj, já už píšu hovadiny, končím, než napíšu něco, čeho budu litovat.

Žádné komentáře:

Okomentovat