1. září 2010

1. 9. 2010

67
Hoja, dneska začla zase škola. Co vy na to? Já radši nic. Přibyl nám do třídy novej kluk a ještě má prej přibýt někdo, ale něják se neví, kdo. A dva odešli. Budou rok v Americe.
No, pak jsem jela do města s tím, že konečně vrátím ty knihy, co suším doma celý prázdniny, ale to bych nebyla já, aby se něco nepokazilo. Samo, že knihovna otvírala až v deset a já tam byla v devět.
No, tak jsem se na to vybodla a šla si domluvit rozvrh do flétny. Úspěšně. Mám to na pondělí večer. A samozřejmě, ve středu je, jako obvykle, soubor.
Následně jsem naznala, že je na čase se nasnídat a šla sem si do Žaby naproti ZUŠce koupit snídani. Obsahovala dva rohlíky, protože jsem se s tím nehodlala párat.
A pak jsem měla jízdu v autoškole. Jezdili jsme kdesi po bystrcu a pak někde po úvoze, byli jsme v Soběšicích, či kde, a příště prej pojedeme už nevím, kam. Ale to nevadí. :) Každopádně, vyhmátla jsem nejlepšího instruktora, jakýho jsem mohla najít.
Je mladej a je s ním sranda. :) Celou dobu jsme se vlastně něčemu pochechtávali. :) No, těším se na další jízdu s ním. Ale mám ji bohužel až příští týden... Je to mrzuté, ale nic s tím nenadělám, protože má většinou jízdy dopoledne... A vzhledem k tomu, že jinýho instruktora nechci, tak si vždycky musím počkat a zarezervovat si jízdy s ním hodně dopředu, hned, jak se objeví. Mám zarezervováno na asi tři týdny dopředu, když počítám dnešek. :)
No, a po autoškole jsem naznala, že se mi domů nechce a vrátila jsem se do té knihovny. Naštvali mě. Všechen Sherlock Holmes byl rozpučovanej... A První díl knihy Elfové, ten taky. A druhý díl Pirátů z Karibiku od Meyera taky. A to mě doslova nakrklo... Takže jsem si tam vyhmátla jakýsi dvě knihy a teď uvažuju o tom, že si skáknu ještě k nám do knihovny. A víte co? Ano, já si tam zajdu. :) Mějte se. Mizím.
1
Jo, a obrázek je z Deviantartu. A je za něj zodpovědná nějáká Kaley Obsidia. To aby páni ofocíři neremcali, že nemám zdroj.

Žádné komentáře:

Okomentovat