2. srpna 2010

2. 8. 2010

56
Ahoj, tak dneska jsem byla zase na tenisu. S novou raketou, kterou jsem si v pátek koupila. Byla ze sedmnáctiset slevněná na pouhou tisícovku. Tak jsem neodolala. Hlavně proto, že už jsem si na ni brousila zuby delší dobu.
Po tenisu jsem toho nedělala zas až tak moc, pouze jsem chvíli hrála Mount & Blade. Doporučuju.
Včera večer jsem začala číst na jednom blogu povídku Rolničky. Má to dvě série a dohromady přes sedmdesát kapitol. NIcméně sem to zhltla jedním dechem. Bylo to naprosto dokonalý.
Ten blog, kde jsem to četla, byl truhlicepokladu.blog.cz A pokud chcete zajímavé povídky, tak se tam určitě koukněte. :)
Jinak jsem vůbec nic nedělala. Jsem strašná, já vím, ale já už jiná nebudu. Ted zrovna sleduju Get Backers. Po druhé. Už jsem to jednou viděla a líbilo se mi to. A vzhledem k tomu, že je to anglicky nadabovaný, přišlo mi to jako nejlepší možnost, protože nemám zrovna ted náladu na to, abych četla nějáký titulky. A potíž je v tom, že u One Piece už jsem moc daleko na to, aby to bylo nadabovaný.
Jo, ještě pro vás mám jednu maličkost. Nedávno jsem přidala Návštěvní knihu, kterou najdete těsně pod záhlavím. A tímto vás chci poprosit, abyste všechno, co nesouvisí s článkem, psali tam. Moc by mi to všechno usnadnilo. A prosím, pokud už vážně musíte prát reklamy, tak taky tam. Pokud uvidím reklamu kdekoli jinde, tak vás opravdu zabiju! A i tak se vám na ni asi vybodnu.
1
Obrázek z blogu dravéry - http://drav.blog.cz . Kde slečna obrázek vzala, není mi známo.

Žádné komentáře:

Okomentovat