5. srpna 2010

5. 8. 2010

57
Tak ale lidi, to nasere. Já se píšu se článkem a on mě ten blbej blog.cz odhlásí... Tohle už je vážně vrchol... A to jako fakt!
Ale to je fuk. Prostě jsem se vrátila z tenisu, kterej mi začíná jít. HOlt když se na to naštvu, jde mi to líp.
Ale, co jsem chtěla napsat. Chtěla jsem znovu upozornit na Návštěvní knihuu, která je hned pod záhlavím. A tímto vás opětovně prosím, abyste všechno, co se netýká článků psali tam.
Poičítají se mezi to i reklamy, které ale budu na 99,9% stejně ignorovat. Nemám je ráda.
Jedinou vyjímkou jsou reklamy, kde mě zvete, abych se zapojila do grafické soutěže. Ty mi zas až tak vadit nebudou, ALE... Jenom když budou v návštěvní knize. Pokud budou jinde, budu ignorovat i ty. Tak si to prosím pamatujte, než mi to sem začnete psát. Díkec.
Jo, já vím, že je to krátký článek, ale on byl delší, jenže ten pitomej blog.cz ho smazal... A to mi pije krev. Nicméně, dneska nebo zítra se ještě můžete těšit na obrázek, který jsem namalovala včera večer.
1
Obrázek by Lucid Raven - http://lucidraven.com

Žádné komentáře:

Okomentovat