9. srpna 2010

9. 8. 2010

58
Toš ahojte. Dnešní report je až večer, protože jsem na to dřív prsotě neměla nervy a navíc, chtěla jsem tam napsat všechno. Autoškolu nevyjímaje.
Takže, ráno v 11, no, ráno, spíš dopoledne, jsem měla tenis. Na kole jsem na kurtech za čtvrt hodinky. Možná za ještě kratší dobu. Mno, ale doba nedoba, ostentativně chodím brzo.
Což je ale jedno, protože tak aspoň pochytím pár věcí i z koukání na ty, co jsou s tím trenérem přede mnou.
A co dál? No, dál se háže kamením. Po hodině tenisu jsem se vrátila domů a chvíli se hrabala v počítači. Jenže pak jsem se na to vybodla a dospávala to, co jsem v noci nenaspala.
A vo půl paté vodpoledne jsem vyrazila do autoškoly. Ano, vážení, AnnElfwind bude mít řidičák. Teda, když nezvorá pak závěrečný zkoušky. Ale to se doufám nestane.
A víte co? Já to napíšu. Ten instruktor, co nám říkal úvod, byl sexy. A víte, co ještě? Byla jsem tam jediná holka! A byla jsem nejmladší! A jsem zvědavá, co z toho vyleze.
A co dál? Dál se háže kamením. Ale to je fuk. Dodělala jsem korekturu povídek Andrej na jejím blogu. ( http://quasnej-blogisek.blog.cz ) A jestli někdo moji korekturu zpochybní, tak si ho přehnu přes koleno. Což mi připomíná, že jsem si odkaz na tu holčinu chtěla dát do menu. A taky, že to udělám. Až tohleto zveřejním.
1

A držte palce, aby mě to zase neodhlásilo. Bych se totiž už vážně nasrala. A ano, budu sprostá. A jestli chcete další díl nějáké povídky, neváhejte, k tomu tu je Návštěvní kniha. Taky proč bych ji sem jinak dávala, že? A ještě něco, to, co není k článku pište taky tam. A ano, budu to psát pořád dokola, dokud to vážení a milí nepochopíte. Protože pak se mate diskuze ke článku s komentářema, který s tím nemaj ani zbla společnýho.
Jo, a ještě jedna věc. Zvykejte si na tu moju hantýrku, protože se zdá, že ji začáním používat čím dál víc. A ne, nemám v plánu s tím přestat. Holt si zvykněte, nebo mi jděte z očí. Ne nadarmo se říká sejde z očí, sejde z mysli. Čus bus, autobus. Já du.
Obrázek z blogu dravéry - http://drav.blog.cz odkud ho má slečna, není mi známo. Ale černý pozadí mám na svědomí já.

Žádné komentáře:

Okomentovat