14. září 2010

14. 9. 2010

15
Hojky, dneska je divnej den. A nevím, proč. Jasně, škola byla sice v pohodě, ale jinak... Nejradši bych se uložila k zimnímu spánku. Něják se mi nic nechce. No, ale hodlám se k tomu dokopat. Hodlám si vytisknout mapu a hodlám si tam zakreslit státy USA. A Canady.
Že to píšu poangličtiněle? Se nedivte, když mám zempl v angličtině. Každopádně, musím to udělat, protože nám to Sargi zadal za úkol. A navíc příští týden píšeme písemku z Ameriky. Severní. Bude to zajímavý.
Jo, a rozvrhy změny stěhování, to je vám na hovno. Jako napíšou nám tam, že se na němčinu stěhujem do NK a pak tam na nás přijdou, že nejsme v NK, ale v chemické labce. Tak sakra by si s tím měli něco dělat, takhle nás mystifikovat... To aby se jeden zbláznil. No, ale zvládli jsme to.
A začínám být na prášky z Kirchnerky. Nic proti ní, protože má lepší styl než Zemanka, ale, mnohdy odbočuje od toho, co zrovna vykládá, takže pak není snadný si psát poznámky, protože se v tom jejím výkladu občas ztrácím. Ale aspoň toho není tolik, jako když jsme měli Zemanku. Ale tak, dáme jí ještě šanci, třeba se to vyvrbí...
Někteří pak měli ještě semináře, já ne, takže jsem se dovlekla dom, kde jsem uklidila flašky ze stolu a naskenovala ty hlavičky, co jsem sem před pár hodinama přidala. Jedna z nich mi právě slouží jako ilustrace článku. Ta, která se mi z těch dnešních líbí nejvíc. Nevím už, kolikátá byla malovaná, ale moc se mi líbí ten jeho výraz. Takovej trchu ironickej. No, mohla bych na to koukat hodně dlouho. :D

Žádné komentáře:

Okomentovat