15. září 2010

15. 9. 2010

11
Ohó, tak jsem se vám vrátila. Z autoškoly. Holt jsem měla večerní jízdu. Ale stálo to za to. Předtím škola, ale byla tam nuda.
A z dynamiku nám přišli přednášet o drogách. Celý se to jmenovalo Tancem proti drogám, či jak. A já z toho málem ohluchla, protože to měli strašně nahlas. A navíc to byla nuda.
Jinak se ve škole nic moc nedělo. Po škole jsem pak měla ještě soubor. Flétnovej, jak už doufám všichni víte. A hráli jsme kánony. Nebo, jak já říkám, kanóny.
A pak byla a autoškola. Mno, super. :) A teďkonc jsem přišla dom. Teprv asi před půl hodinou. Takže jako super no, ale oc se dá dělat. Asi nic moc, co?
Ještě se musím podívat, na kdy zítra máme. A musím popřemýšlet nad tím, co vám sem ještě dneska napsat.
Omlouvám se, že dnešní report je tak krátký, ale ono se moc nedělo. Hm... A nebo ne, beru zpět, nebudu se omlouvat, protože je to můj blog a já si sem můžu psát co chci, takže omluva nebude. Sama sobě se omlouvat totiž nepotřebuju a vy si omluvu nezasloužíte. :D Ano, jsem zlá. Mějte se.

Žádné komentáře:

Okomentovat