18. září 2010

18. 9. 2010

15
Ahoj, před asi hodinou jsem se vrátila z města. Byly jsme s mámou v Olympii a potom ve Vaňkovce. No, mám nový vlasy a taky sponky. Černý! Konečně. Sem nikde nemohla sehnat obyčejný černý sponky.... To byl horor.
Ale už je mám. A ještě něco, Internet Explorer se mnou totálně nespolupracuje, takže se definitivně stěhuju na Firefox. S explorerem je konec, už na něj nepáchnu, leda, abych si zjistila adresy her, který online hraju. :D Ale jak říkám, tím to hasne.
Znovu se u nás objevil šedý kocour. Poté, co přestal chodit Tygřa, kterýho je škoda, protože jsem ho měla ráda. No, ale to je jedno, protože s tím stejnak nic nenadělám.
Héj, když tak koukám na toho růžováka, co tu v článku je, nepřipadá vám, že vypadá výrazem trochu jako Ichigo Kurosaki? Teda, stylem výrazu, přímo výrazem ne. Mně to tak trochu přijde...
Ale to je asi jenom moje představivost. No, nicméně, je to jedna z nejpovedenějších hlaviček, co tu mám. :D I přesto, že je to růžový.
Co dál? Asi se budu muset pustit do toho úkolu do infošky, nebo to mám nechat na zítra? Jo, nechám to na zítra, dneska se mi do toho vůbec nechce. To bych to pěkně vohrála... Zítra času dost.
A to je pro teď všechno, určitě ještě dneska něco napíšu, ale ne hned. Nejprve musím najít nějáký nápad. A on určitě přijde, já to vím! Jenom si na něj musím počkat. V mezičase se možná vrhnu na Padlého anděla. Ale nevím to jistě.

Žádné komentáře:

Okomentovat