19. září 2010

19. 9. 2010

11
Toš co dneska... Zaprvé: Napsala jsem další část Padlého anděla. Na Zvrhlíkovi už je zveřejněná. A tentokrát je to ale naprosto smrtelně vážně 18+. Nechci mít nikoho nasvědomí.
Rozhodla jsem se něco namalovat, ale okamžitě jsem s tím sekla, něják se mi nechtělo ve výsledku... Štve mě to. Ale nic s tím nenadělám.
Pak jsem si hrála s google webem a zjistila jsem, že mě to docela baví. Uvidíme, jak to se mnou dopadne, ale když mě prostě baví zkoušet nový služby pro tvorbu stránek.
A co dál? Včera jsem psala, že jsem ostříhaná. Teda, aspoň doufám, že jsem to psala. Pokud ne, píšu to teď. Pokud jo, tady máte fotku. Ono to sice není moc vidět, ale z těch asi třiceti, co jsem vyfotila, tahle je nejucházejícnější, takže sem dávám tuhle a nic a nikdo mě nepřinutí sem dát jinou. Jasný?
Následně uvažuju, co bych mohla napsat. Zrovna jsem bez inspirace, ale mám psavou náladu. Blbý, že? Takže pokud mi chce někdo něco navrhnout, budu ráda. Já jen, aby tady zas nebyly jenom ty deníčkový články, který tak nerada píšu, ale je docela psina to číst po dvou letech. ale vážně. Zkoušela jsem přečíst, co jsem psala před dvěma lety a no to teda potěš koště...
Takže pokud má někdo nějáký návrh, budu za něj ráda. Cokoli, co dává aspoň trochu smysl.
Jo, a víte co? Já to budu muset napsat znova, protože vy na to totálně dlabete... Takže znovu a jak vás znám, tak určitě ne naposledy: Komentáře, které se netýkají článků vkládejte prosím do návštěvní knihy, děkuji! A kdybyste tohle dodržovali, budu vám neskonale vděčná. Vážně, fakt, že jo.

Žádné komentáře:

Okomentovat