19. září 2010

Facebook vs. Blog.cz

13
Určitě jste zaregistrovali na http://blog.blog.cz tento článek. Já ano a říkám, že je to hovadina. Blog.cz je dobrá, celkem kvalitní služba, ale co je moc, to je příliš. Nemám facebook ráda a jediný, kvůli čemu tam chodím, tak si zahrát hry. To je jediný, co mě tam baví.
Takže, pokud by se na blog.cz objevilo to tlačítko "like," tak zdrhám definitivně k jiné službě. Buď na estranky, nebo na blogspot.com.
Facebook je svinstvo a byla doba, sice jenom pár měsíců, takže naštěstí ne niják moc dlouho, kdy jsem na něm byla opravdu závislá. Naštěstí už jsem vyléčená.
A jestli by na blogu bylo to tlačítko like, tak bych se opravdu musela jít zahrabat, protože tady píšu nejapné poznámky na adresy našich profesorů a někteří z nich na facebooku sídlí, takže kdyby tu to tlačítko bylo, tak fakt tento blog ruším a stěhuju se jinam. I když v opačném pořadí.
Ale realita je taková, že byť o tomto blogu ví spolužáci, neboť adresu jsem na spolužáky vyvěsila, neví o něm profesoři a ti se o něm dozvědět nesmí. Protože to bych si pak schytala minimálně ředitelskou důtku. Znám se a vím, co tady píšu.
Takže, blog.cz, zkuste to sem dát jako na pevno, že by to bylo povinně a ne volitelně a zaškrtím vás. FAkt, že jo. Nejsem zvědavá na to, abych se kvůli světové posedlosti FB dostala do problémů ve škole! Jasný?
A věřím, že nebudu jediná, komu by se tohle nelíbilo. Takže zaveďte to a já se loučím.
A opět připomínám NK, kam máte psát všechno, co se netýká článků. A pokud se jedná o reklamy, nepište je vůbec, stejnak je budu ignorovat. Vyjímky jsou pozvánky do grafických soutěží, to sem klidně pište, protože ty já ráda. Ale ten zbytek si odpusťte.

Žádné komentáře:

Okomentovat