22. září 2010

Nějáká divná štafeta či co...


18
He, tak mi tu přistál koment, že prej nějáká štafeta... Nemám takový věci ráda, ale tak, uděláme vyjímku.

Pravidla:
1. Napsat, kdo mě pozval
2. Vyjmenovat deset věcí, které mám rád(a) 
3. Komentářem pozvat dalších deset lidí

Pozvánka přišla odtud: Yasuo
Deset věcí, co mám ráda:
  1. Knihy, hrozně ráda čtu...
  2. Fantasy, miluju draky a spol...
  3. Malování, ale ne na xicht, ale obrázků. Fakt mě to baví.
  4. The Prince of Tennis - anime, díky kterému jsem se trochu začala věnovat tenisu. 
  5. Anime všeobecně, nemůžu už bez něj být.
  6. Psaní povídek a to proto, že tak mohu utéct do světa, který jsem si vysnila.
  7. YAOI! Miluju, doslova. Nevím proč, ale strašně mě na to baví koukat. A i to číst!
  8. Votravování našiho kocoura. A von mě za to nemá rád a já pak nemám ráda jeho . *debilní úsměv*
  9. Dedukce Sherlocka Holmese. Vždycky, když ho čtu, čekám, jak ty jeho logicky nelogické závěry zas budou vypadat.
  10. Takovéhle prapodivné štafety, či co to je... *opravdu hodně ironický úšklebek*
Jáj, já nechci zvát dalších deset lidí... A vypisovat je sem nebudu, jen jim napíšu koment...

Žádné komentáře:

Okomentovat