22. září 2010

22. 9. 2010

15
Ahoj, dneska celkem pohoda, až na to, že mám příšernou rýmu a pěkně mě to sere! Nicméně, ve škole bylo celkem fajn. Nejprve byl dějepis. Můj oblíbený předmět. Dělali jsme Civil War in england. Ano, anglicky, proto to píšu anglicky. :D Nějákej Oliver Cromwell, ale ještě jsme se k němu nedostali, celou hodinu jsme mleli o Charlesovi I. Což byl nějákej král, co chtěl být absolutní monarcha a pěkně se mu to vymstilo. Holt si chlapeček neměl hrát na boha...
Pak... Co bylo pak? A víte, že nevím? Uvažuju, uvažuju, ale, ... A jó, fyzika. Jak já ji nemám ráda. Probírali jsme magnetické pole, či co. Děsná nuda. To i ta chemie je lepší, než tohle... Ach jo, alespoň, že ve čtvrťáku už fyziku nemáme...
A matika? Tak ta mě vyloženě nebavila. Proč? Proto, že jsme probírali něco šíleně jednoduchýho. Jakýsi sinusový vzorečky pro výpočet stran a úhlů v trojúhelníku. Bylo to moc jednoduchý.
Dopoledne bylo zakončeno suplovanou biologií. A to všichni předpokládali, že bude test. Míto toho jsme ale sledovali předpotopní video o krvi... Strášně mě to nebavilo a hlavně jsem si doma zapoměla už druhej den knížku na čtení, tak jsem si ani číst nemohla... No potěš koště, zítra ji už nesmím zapomenout... To bych se už opravdu nasrala. A to i bez prominutí.
O volné hodině jsem dopisovala písemku ze zemáku. Notrh America - Landscape. Ano, zas to píšu anglicky, protože máme geo anglicky. No, nevěděla jsem, kde jsou Bermudy? Ano, Bermudy to myslím byly. Ale to nevadí, ten zbytek mám myslím dobře. Naštěstí neřekl, kolik těch řek chce přesně. Mám jich pět. Na jednu kanadskou jsem si nevzpoměla. Jen teď nevím, jestli to byla Missouri, nebo Mackenzie. Jednu z nich jsem nevěděla. Ale jezera jsem věděla všechny. A doufám, že jsem spránvě tipla ten lowest point. Protože highest point je logicky nejvyšší hora a tu jsem myslím tipla dobře. Mt. McKinley.
V angličtině jsme dělali Color Ideoms, docela nuda. A stejně jsem toho bílýho slona nepochopila. Ale to je fuk. Ten zbytek chápu celkem dobře. Ale Blackout je nejlepší, a navíc to hodně slyším v anime. Teda, když ho sleduju anglicky a ne japonsky, jako dneska Bleach.
A na závěr jsme měli ZSV. Celkem nuda. Probírali jsme nějákýho Tomase Hobbese, či koho. Normálně, řeknu vám, že je to pěkně nudnej pán, jehož názory mi přijdou jenom jako snůžka keců. Holt, moje názory jsou dost radikální a není moc lidí, co by si myslelo to samý... Ale to je fuk.
Domů jsem přišla kolem půl třetí? Nevímm, něják tak. A pak jsem dělala co? Brouzdala po povídkových blogách a skenovala Káji Color Ideoms do AJ. A co dělám teď? Píšu tenhle článek a přemýšlím, zda už ty špagety brzo budou... Mám totiž hlad.

Žádné komentáře:

Okomentovat