11. října 2010

10. 10. 2010

26
Ahoj, dneska u nás byli děda s babičkou. Tak jsme hráli Evropu. To je společenská hra. Vědomostní. Člověk se tam dozví opravdu hodně věcí. Jednou jsem vyhrála já a jednou matka. Taky když dostane otázku ze sportu zadarmo, tak se není čemu divit...
No, ale to je jedno. Jinak jsem hrála Dragon Age, nebo jak se ta hra jmenuje. Je to taková fantasy, která je dle toho, jak jsem si vyložila to, co bylo napsané na obalu, 18+, což je přesně něco pro mě.
Zítra nejdu do školy, protože třetí ročníky mají studijní volno. Ale tady se mě asi taky nedočkáte, protože jsem se rozhodla jet do Avion Shop. parku. Chci se tam porozhlídnout po počítačových hrách.
Sháním totiž hru Devil May Cry 3 a něják se nedaří. Pokud by mi mohl někdo dát tip, kde ji sehnat, tak mu budu strašně moc vděčná. Mám jenom čtverku a vím, že je trojka a tak něják po ní už asi rok pátrám a bezúspěšně...
No, co jinak... Jinak nic. Makta hraje Gobliny a pořád má špatný hesla. Holt to asi neumí přečíst... Já nevím, ale já mám hesla správný... Tak nevím, co to tam čte za bludy... Uvažuju, co budu dělat teď, ale něják nevím. Ještě uvidíme. Nechám se překvapit, co se mi v té hlavě zrodí. Doufám, že něco užitečnýho.

Žádné komentáře:

Okomentovat