8. října 2010

Matt

138
A tohle jsem malovala včera, když jsem sledovala Spiral. Ale s tímto seriálem to opravdu nemá ani zbla společného. Jen snad postoj anděla, který se trochu podobá postoji Ayumy Narumiho. Jinak jsem si ten zbytek domyslela podle siluety, která je u každé kapitoly, kterou vypráví Matt (podle toho to jméno) v knize Dotek Anděla. Knihu napsal Thomas Brezina, nidméně, tento obrázek s ní nemá nic společnýho. Jde spíše jen o to, že se mi k němu prostě jméno Matt hodí.
Podobnost se siluetou je čistě náhodná, protože ta mě jen trkla. Mnohem více má na tomhle obrázku podíl můj obrázek předchozí - A Sad Angel, ke kterému mě inspirovalo Kaleido Star a také na něm má podíl seriál Spiral, který jsem u toho sledovala.
Pokud se vám zdá, že je obrázek nedokončený, jste na omylu, tohle opravdu je výsledná verze. Nehledejte v tom nic extra. Nicméně, líbí se mi to a to je důležitý.

Hej, taky jste teprve teď zaregistrovali, že je pátek?

Žádné komentáře:

Okomentovat