14. prosince 2010

14. 12. 2010

23
  Nazdar lidi! Jak je? Tady celkem dobře, ale zima. Jo, a zataženo, občasné sněžení! :D Melu hovadiny? Myslím, že ne, protože takový počasí právě je. :D 
   No, ale dost blbostí, teď vám povím, co bylo ve škole. Dalo by se to obsáhnout jedním slovem, což je Nuda, ale budiž.
   První hodinu jsme měli ZSV a psali jsme test. No, dvě otázky jsou propadák a zbytek uvidíme. No, a jinak jsme se bavili o jakýmsi magorovi, co psal o státní maturitě. Nic moc zajímavýho.
   Pak byla angličtina a měli jsme Lerryho. Jak já jen toho chlapa nesnáším. Jistě, až vám povím, že je to černoch, tak mi jistě řeknete, že jsem rasista, ale já nejsem. Já proti černochům obecně nic nemám. Akorát proti němu. Mele hovadiny, který nikoho nezajímají. Sakra co je mi po nějákým filmu, kde jakýsi negr namaloval černýho Ježíše Krista... Co je mi vůbec po Kristovi? Leda hovno! nejsem křesťan a nechci s ním mít nic společnýho! A to, že někdo namaloval Krista černýho mi je u prdele. I kdyby byl fialovej, tak by mi to bylo jedno.
   No, dál pak byla chemie, nic moc se nedělo a stejně tak v zemplu, který byl potom. A o volné hodině jsem si četla Pravdu. No, a v němčině, která následovala potom, tak tam jsme rozebírali zvratné zájmeno. Respektivě zvratná slovesa, či co to bylo za volovinu.
   A poslední hodina byla čeština a psali sme písemku. Uvidíme, co z toho vyleze. Jsem na to docela zvědavá. No, nejlepší ale bylo, že nás Kirchnerka pustila domů hned, jak jsme to dopsali. nemuseli jsme tedy čekat, až dokončí práci všichni. :D Jsme si prostě tak postupně odcházeli... Docela dobré.
   No, a to by bylo asi tak vše. :D 

Žádné komentáře:

Okomentovat