14. prosince 2010

Bílá hora

162
    Znáte písničku Bílá hora od Daniela Landy? Ano? Tak to mi potom řekněte, jak jsem na její motiv mohla namalovat to, co jsem namalovala... Vždyť to s tím sakra vůbec nesouvisí... Chápe tu někdo moje myšlenkové pochody? Někdo? Kdokoli? Ne? No, nevadí, takových je nás víc... Taky svoje myšlenkové pochody často nechápu.
   No, ale vzniklo, co vzniklo a já jsem s tím obrázkem neskonale spokojená. Nevím proč, ale opravdu se mi líbí. Což mi připomíná, že bych takových mohla namalovat víc. Napadá mě k tomu ještě jeden, co by se dal načmrknout. Ale nevím, jestli se mi do toho bude chtít. Ale víte co? Teď si uvědomuju, že jsem na Doupě zvrhlíka přidala takovou věc, co byla za úkol do literatury.
   Pokud znáte povídku U tří lilií, tak víte, že je vyprávěna z pohledu muže. No, a náš úkol právě byl ji přepsat z pohledu ženské představitelky. No, a můj výsledek můžete najít zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat