23. února 2011

Novej editor a problémy s ním spojené

Tak uvidíme, jestli už všechno funguje tak, jak má. Protože jestli ne, tak budu ještě hodně sprostá a hubatá a drzá a hlavně budu zlá! Takže, abych taky začala psát k tématu, tak dnes, když jsem se přihlásila na blog.cz, vybafl na mě nový editor článků. Nejdřív jsme si říkala, co to je, pak mě napadlo podívat se na blog.blog.cz a tam byl článek, který o tom pojednával. Článek jsem si přečetla a okamžitě jsem si řekla, že editor vyzkouším. Tak jdu do administrace, zkouším a zkouším a leda hovno, nic mi nešlo. Obrázek, který jsem vložila, se mi zobrazoval divně, nešlo to, zlobilo to, vůbec mi nešly dělat moje známé tři mezery na začátku odstavce, prostě hrůza. Tak jsem jim tam napsala pobouřený komentář. Pak tam propukla diskuze a zjistila jsem, že obrázek se tam, kde ho chceme a kde jsme zvolili, že ho chceme, zobrazí až po zveřejnění článku. Dobře, to jsem vzala jako fakt, i když je to strašně nepřehledná věc. Dost mi to vadí, ale tak, s tím asi nepůjde nic udělat.
Pak tady je takový menší problém s tím, že nešly vkládat odkazy. Tak jsem se samozřejmě taky nasrala, no, pak jsem ale pročítala tudiskuzi a zjistila jsem, že nejdřív musím označit text, který chci do odkazu modifikovat. No dobře, to bych pochopila, tak je to totiž na každé jiné službě, jenom blog.cz měl v tomto ohledu něco extra, takže to mi zas až tak nevadí. Tak jsem zkoušela dál, debatovala jsem v diskuzi a došla k názoru, že mi vadí, že už se mi nezobrazuje podpis, který mám původně nastavený, a stále tam je, ve výpisu šlánků v nastavení. A to mi jako hodně vadí, protože nevím, kterýmu debilovi by se to pořád chtělo zadávat. A vono se to prostě když chci psát novej článek v kolonce autor ne a nezobrazí, tak jsem byla vzteklá a s tím teda ještě nikdo nic neudělal. A obávám se, že ani neudělá. Takže se bude vraždit.
No, aspoň, že mi vrátili moje tři mezery. Doufejme. Protože jestli ne, tak tam půjdu a vypálím jim rybník! Protože takovýhle čáry přes rozpočet mi dělat nebudou. Protože jsem povídkářka a u povídek jsou tyhle tři mezery na začátku každého odstavce naprostá samozřejmost, pže jinak by se v tom ani prase nevyznalo a špatně by se to četlo. Což mi připomíná, že bych tyto tři mezery měla začít dělat i na svých stránkách na službě eblog.cz, protože pevně věřím, že tam to jde taky. A jestli ne, tak to tam holt nejde. Vzhledem k tomu, že tam jenom pokusničím, tak tam mi to až tak nevadí, ale kdyby to nešlo tady, kde je moje druhá základna, hned po estrankách, tak se asi vážení a milí, budu muset pěkně nas*** a to mi věřte, že to by se vám nelíbilo!
No nic, já končím, než začnu psát naprostý nesmisly. A prosím, abyste se k tomuto článku vyjádřili. Děkuji vám moc. :)
Tak to je konec. Chtěla jsem vám dělat krásné tři mezery nna začátku odstavců pro přehlednost a vono to nejde, já to asi zabiju... Fakt. Takže sorry, ale není to moje vina. Kdo si chce moje články přečíst v přehlednější úpravě, tak má možnost tady. Protože tam teď budu hlavně přispívat. Holt moje milovaná konkurenční služba. :D

Žádné komentáře:

Okomentovat