2. března 2011

Jak to bude dál?


Ano, chci mluvit o tom, jak to bude dál. Protože na tomto blogu se od tohoto okamžiku vše změní. Jestli k horšímu, nebo lepšímu, to už si musíte rozhodnout sami. V minulém článku jsem psala, že jsem byla vyhozena z AK. Přiznám se, že mi to vůbec není líto. Naopak, pravdou je, že mi to dává jakousi volnost, o kterou jsem postupně během svého působení v AK přišla. Ta volnost se teď vrací a já se stěhuju na estranky.
Ale nezoufejte. Ani tady nebude úplně mrtvo. Vždy, když něco zveřejním, tady se o tom objeví zpráva. Dozvíte se o nově publikovaných článcích. Dozvíte se i o nově publikovaných povídkách. V menu udělám novou ikonku na literární dílnu, která se již delší dobu jmenuje "Doupě zvrhlíka" a také již delší dobu sídlí na estrankách. Svou starou literární dílnu zruším. Ano, možná mě za to zabijete, ale já to udělat musím. Musím udělat tečku za tím, co bylo a pokračovat dál. Takže pokud mě budete hledat, najdete mě tady.
Ovšem nezoufejte. Na blog.cz v oblíbených mám stránky, na které chodím často, ale které z jistých důvodů, které jsou známé pouze mně, nemohu dát do menu, takže tu budu často. Ale jak říkám, publikování článků bude úplně jiným stylem, všechno bude jinak, jen já zůstanu pořád stejná. Pořád to budu já, nic se nezmění - na tomhle ne. A já jdu teď vyrobit tu ikonku. :) Obě ikonky se objeví na estrankách, kde jich v tuhle chvíli není. Budou v úvodu a obrázek, který tam v úvodu je, se možná také změní. Jak říkám, změny nastanou a budou velké. Pokud nadále chcete číst mé články, budete vítání na estrankách. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat