8. listopadu 2013

Jill Knowles - Concubine


    Concubine, kniha, kterou jsem si chtěla přečíst již nějákou dobu a konečně se mi to povedlo. K narozeninám jsem dostala elektronickou čtečku a první kniha, kterou jsem si do ní stáhla, byla právě Concubine.
   Kniha je psaná anglicky a nejsem si vědoma toho, že by vůbec někdy byla přeložena do jazyka českého. To je ovšem něco, co mne nezastavilo. Knihu jsem si zakoupila na amazon.com za asi 10 dolarů. 

   V prvé řadě ji doporučuji všem, co jsou fanoušci slashe, neboť právě toto je hlavním tématem knihy. Fakt, že je děj zasazen do fantasy prostředí knize na čtivosti jenom přidává.
   Hlavní postavou je Kael, princ z království Korai, kterého otec daruje válečnému lordovi Tarenovi z království Zandria jako krvavé výkupné. Kael se stává Tarenovou konkubínou ať se mu to líbí, nebo ne. A i když mu to vše zprvu připadá divné, cizí a prostě špatné, nakonec se mu to začne líbit.
   Problém nastane tehdy, kdy se proti němu spikne hlavní sluha Válečné univerzity, která je Tarenovým domovem, a cech konkubín. Hlavní sluha byl vždy zamilovaný do Tarena, ale ten ho odmítl a on se tedy rozhodl využít toho, že konkubíny v Kaelovi vidí hrozbu a společně kují plán na to, jak se Kaela zbavit. Nejprve jej chtějí zabít, ale pak zjistí, že zdiskreditovat jej bude výhodnější.
   Když se pak objeví Kaelova sestra Jendri, která chce svého bratra dostat pryč od tohomonstra zvaného Taren, hlavní sluha a konkubíny toho využijí ve svůj prospěch. Ovšem jejich plán selže v momentě, kdy Kael pochopí, že patří k Tarenovi a nikam jinam. Se sestrou se pohádá a pak se vydá zpět na cestu k paláci a Válečné univerzitě.
   Následuje rozhřešení a šťastný konec. Možná se může zdát, že být konkubínou vlastně pro Kaela šťastný konec není, ale on a Taren k sobě patří a na konci knihy je to nepřehlédnutelné.
   Za sebe mohu říct, že se mi kniha moc líbila. Kdyby bylo pokračování, rozhodně bych si jej koupila. Ono sice není, ale autorka napsala ještě další zajímavé knihy. V tomto momentě nevím, jestli už je mám stažené ve čtečce, ale pokud ne, tak věřím, že si do ní tu cestu velmi brzy najdou.
   Tuto knihu rozhodně doporučuju všem fanouškům slashe nebo shounen-ai a yaoi. 

Žádné komentáře:

Okomentovat