8. prosince 2013

Leon Oswald

Rozhodla jsem se, že vám sem dám dneska ještě minimálně jeden obrázek. Tentokrát Leon z anime Kaleido star. Občas jsem to taky našla pod názvem Kaleido stage. Nevím, který je původní, ale používají se oboje. Obrázek už není nejnovější, ale není ani nejstarší. Takový průměr. Ale myslím si, že se mi celkem povedl. Měla jsem i černobílou verzi, ale to byla původní skica a tu se mi skenovat nechce. Teda aspoň myslím, že ji nikde naskenovanou ani nahranou nemám. Pokud jo, tak si toho nejsem vědoma.
 Ale tak, to nevadí. Navíc si myslím, že ta barevná verze není špatná. Naopak, myslím si, že je víc, než dobrá. Perfektní ale rozhodně není. To asi žádný z mých obrázků, ale myslím si, že některé z nich jsou opravdu povedené. No, tak co si o obrázku myslíte? Líbí se vám? Ano? Ne? Proč? 
 Jo, a opět připomínám, že můžete napsat, co chcete, abych namalovala. Pokud nechcete napsat konkrétní věc, tak klidně napište nekonkrétní. xD Vadit mi to nebude. Těším se na komentáře.

Žádné komentáře:

Okomentovat