6. května 2014

Koncept černé a bílé

Je to několik minut, maximálně půl hodiny, co jsem na svém starém blogu dopsala článek na téma týdne a nějákým způsobem se mi do něj připletl i odstaveček o černobílém vidění světa. Zmiňovala jsem se tam o tom, že černou a bílou neuznávám (Při kreslení samozřejmě ano). 
Je to z toho důvodu, že se na věci nemůžete dívat a vidět buď jenom to dobré nebo jenom to špatné. To prostě nejde, protože všude je oboje. Dobro i zlo. A záleží na tom, kde je kterého kolik. Z toho vyplývá, že žádná černá a bílá v tomto slova smyslu není.
Existují jen odstíny šedi. Mohou být tak tmavé, že se zdají být černé, ale mohou být i tak světlé, že vám připadají bílé. Nicméně, není to pravda a i ta nejzářivější bílá má v sobě ve skutečnosti nějákou tu černou ukrytou. 
Také jsem dnes psala nějáký jiný článek. V tom článku jsem se zmínila o Brumbálovi. Již si nepamatuji, z jakého důvodu jsem ho zmínila, pravdou ale je, že to asi bylo důležité. No, proč o něm ale píši tady. Protože zastávám názor, že to byl starej manipulativní bastard, kterej používal až moc často frázi je to pro větší dobro
Tím myslím - on byl všehovšudy na straně dobra, nicméně, se všemi manipuloval. Vlastně i po své smrti s nimi manipuloval. Nemám ho ráda. Ale to sem nepatří.
Nicméně, toto mne přivádí k další myšlence. Myšlenka dobra a zla. Ale to si schovám na jiný článek, takže aspoň budu mít o čem psát. 
Prostě, doufám, že jste aspoň trošku pochopili, co jsem tím článkem chtěla říct, protože já už to sama nevím. 
A takhle to dopadá, když tady v jednu v noci smolím článečky... No nic, já to balím a asi půjdu spát.
~AnnElfwind

Žádné komentáře:

Okomentovat