6. května 2014

Po rekonstrukci

Vážení návštěvníci,
právě jsem dokončila rekonstrukci tohoto blogu. Jak jsem již avizovala v předchozím článku, více jak 99% z původního obsahu zde zůstalo. Přeci jenom, tato stránka je funkční od roku 2008 a byla by škoda to vše smazat. Ovšem některé příspěvky přeci jenom musely jít. Jedná se především o výstavu ikonek, co jsem zde kdy použila. Také jsem smazala veškeré původní rubriky, takže pokud si chcete přečíst starší články, budete se muset proklikat archivem.

Vím, že je to nepřehledné, ale na tomto blogu nyní nastává nová éra. A to si žádá radikální změny. Hlavní věc, kderé bych chtěla docílit, je větší profesionalita. U starších článků můžete vidět, že je psalo téměř dítě, na blogu se totiž pohybuji s přestávkami již od svých 14 let. Nyní je mi téměř 22.
Ráda bych se zde dotkla různých témat. Nehodlám blog zaměřit na jednu specifickou věc. Příjde mi, že bych si tím limitovala své možnosti. A já píši velice ráda. Vždy mi bylo celkem jedno, na jaké téma jsem psala, hlavně když téma bylo. A proto mým druhým cílem je, abych napsala článek na každé jednotlivé téma týdne, které se objeví. I kdyby to bylo něco, co bych si musela předem nastudovat.
Nejraději píši své vlastní názory, ale též i povídky nebo různé recenze. Ovšem povídky se zde vyskytovat nebudou. Pokud byste si mé povídky ale chtěli přečíst, v menu naleznete odkaz s názvem Doupě zvrhlíka, tento odkaz vede na mé povídkové stránky, které jsou hostované na blogspotu.
V menu dále můžete naleznout obrázek draka sedícího na knize, tento obrázek slouží jako odkaz na návštěvní knihu, jak nápis, který je nad ním napovídá. Rozhodla jsem se tam nápis přidat, aby bylo snazší pochopit, k čemu obrázek slouží.
Tento blog nemá záhlaví a proto jsem do menu také umístila klikací ikonku "HOME", která vás vrátí na hlavní stránku tohoto blogu. Rozložení bez záhlaví jsem se rozhodla použít hlavně proto, abyste toho více viděli hned na začátku bez toho, abyste museli posunovat stránku.
A toto je asi vše, co se mého vysvětlení týče. Doufám, že se vám nová éra tohoto blogu bude zamlouvat a doufám, že budu mít dostatek nápadů.

Žádné komentáře:

Okomentovat