22. května 2014

V říši za zrcadlem

Na téma týdne Svět za Zrcadlem.
Asi jako většině z vás se mi první vybaví Alenka v říši divů. Nicméně, na rozdíl od klasické Alenky, nebo případně té "nové" s Johnny Deppem, se mi vybaví velmi starý seriál Alenka v říši divů, který kdysi dávno, když jsem ještě byla hodně malá, dávali v televizi. Tento seriál jsem mnohokrát hledala online, ale nikde ho není. Myslím si, že moc z vás jej znát nebude, ale mně se vždy strašně líbil.

A jak tento seriál souvisí s tématem týdne? Pamatuju si na jednu epizodu. Nevím již, o čem přesně byla, ale hlavní motiv byl, že se do říše divů nedostala skrze králičí noru, jako obvykle, ale tentokrát prošla zrcadlem. Oproti tomu si pamatuju jiné epizody. Ale to teď není moc podstatné. Hlavní je to, že jsem vždycky byla zklamaná, že ten seriál už není. Nikde se nedá sehnat nebo najít. Bývalo by mi i bylo celkem jedno, v jakém by to bylo jazyce, ale hlavně, kdyby to aspoň bylo...
Jenže to není...
Dále pak myslím existuje ještě jedna verze Alenky, která se jmenuje Alenka v říši za zrcadlem, nebo něják podobně. S touto alenkou nemám ovšem žádné zkušenosti.
Ještě jsem si vzpomněla na Koralínu, ale tento film jsem neviděla, i když vím, že tam zrcadlo také hraje jakousi roli.

A víte, na co jsem si vzpomněla ještě? Na Supernatural. Tu jednu epizodu, kde byla ta potvora, která se ukrývala v zrcadlech. A pak z tama vylezla. Nejsem si jistá, kolikátá ta epizoda byla, ale myslím, že to byla jedna z prvních. Což mi tak něják připomíná, že bych se třeba k tomuto seriálu mohla vrátit. Mám jej rozkoukaný již hodně dlouho a jsem někde ve čtvrté sérii a něják jsem se nedokopala k tomu, abych se podívala dál.

Dívala jsem se právě na google, zadala jsem svět za zrcadlem. Věděli jste, že je to i nějáká počítačová hra? Já teda rozhodně ne. Nevím sice vůbec, co ta hra obnáší, ale to je jedno. Myslím, že to zkusím do googlu zadat anglicky, třeba mi to najde nějáký pěkný obrázek, který bych mohla použít jako doplnění článku.
Tak jsem našla. Trvalo mi to, než jsem našla něco vhodného, ale nakonec se mi to podařilo. Obrázek, který jsem našla, je ten, který tento článek doplňuje. Již jsem s tímto obrázkem měla tu čest před nějákou dobou a popravdě, když jsem do googlu zadávala, doufala jsem, že najdu právě tento.

A toto je ode mne k tématu týdne asi všechno. Přiznávám se, že jsem si myslela, že k tématu napíšu více, bohužel, to nevyšlo. Ale dodalo mi to pár nápadu na vyhledání povídek. Je možné, že se mi povede nějáké zajímavé najít. Držte mi palce a pokud chcete, tak se k článku vyjádřete. Budu ráda za každý komentář.

Žádné komentáře:

Okomentovat