23. května 2014

Lide.cz?

Tak jsem se dnes po sto letech podívala, jak to vypadá na lide.cz a co tam na mě vybafne? Úplně jinak to tam vypadá, než jak si to pamatuju! Naprosto nový design, naprosto nový systém všeho, nejprv jsem koukala, co to jako má být a nebyla jsem schopná se v tom vyznat, ale pak jsem se trošku zorientovala a musím říct, že se mi tady ten nový systém docela líbí.
Takže se tam možná ještě ukážu, i když si nejsem jistá, co tam vlastně budu dělat. Prakticky nic jsem tam neudělala ani teď. Akorát jsem aktualizovala profilovou fotku. Lide.cz je jediná stránka (sociálních sítí), kde mám svou skutečnou fotku. Všude jinde používám Altaira. 
No, ale to odbočuju od tématu. Prostě, nový systém se mi moc líbí a v brzké době jej mám v plánu více prozkoumat. A až tak učiním, možná vám o tom napísám více. 
~AnnElfwind

3 komentáře:

  1. Hai ^^
    Jen ti chci dat vědět, ohledně soutěže :)
    Pojď si na můj blog vybrat cenu ! ;)

    OdpovědětVymazat
  2. No... já se nakonec taky zorientoval, ale i tak se mi to pořád nelíbí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jako jo, je pravda, že mi tam některé věci chybí, ale jinak se mně to líbí... Nestěžuju si. Nicméně chápu, že se to některým líbit nemusí.

      Vymazat