6. srpna 2014

Skype

Tak jsem před chvílí byla na skypu s Aničkou. Po asi roce, kdy jsme se prakticky neviděly a ani si nenapsaly. No, ale tak, viděly jsme se a to je hlavní. Anička je jedna z kamarádek, o který přijít nechci, jako, že není moc lidí (kamarádek/ů), na kterých by mi opravdu záleželo, ale pár takovejch je. Mezi nimi také Anička a potom Blanka. 
No, tak jsme si pověděly, co je novýho, kdo kde byl a tak dále. 
Anička má úplně novej pokojík, který jsou vlastně dva pokoje a má to tam moc pěkný. Byla na táboře a v Chorvatsku a prej si to tam užila. 
No, musím říct, že jsem ráda, že jsem ji zas viděla. 
Ta praštěná holka mi chyběla. 
Taky jsme se domluvily, že si budeme muset napsat častěji a skypovat. No, tak doufám, že na to obě nezapomeneme. Byla by to, myslím, škoda. 

Jinak dneska je pěknej den. Dokonce ani kočka dneska není otravná, což je zajímavý, protože ona normálně otravná je. Velmi. 
Ale dneska ne, tak jsem za to ráda. 
Taky jsem našla zásobu mých starých tetovaček, tak jsem pak hledala nějáký dostatečně malý sešitek, do kterýho bych je dala a našla jsem, tak na tom pracuju, ale musím to dělat pomalu a postupně, protože tam přijde voda, tak když to tam dám, tak tu stránku pak musím nechat vyschnout, než pokračuju dál. No, až se dostanu k těm, který nepotřebují vodu, tak to bude lepší, ale mám taky spoustu takových, který tu vodu potřebují, takže tak...
Ale vypadá to setsakra dobře. Možná to pak nafotím, nebo z toho udělám takový tichý video nebo něco. Nebo tam prostě do toho i něco namluvím, nevím ještě, ale jestli do toho budu taky mluvit, tak to asi bude anglicky, tak se s tíím smiřte. 
No, a to je zatím asi všechno. Až budu mít další nápad, tak zase něco napíšu. 

~AnnElfwind

2 komentáře: