7. června 2020

blog.cz

Tak jsem se byla po dlouhé době podívat na blog.cz, už před pár dny a trošku jsem začla sledovat, co se tam děje. Kdysi jsem tam blogovala, ale to už je dávno. No, ale přečetla jsem si poslední článek na blog.blog.cz a jeho komentáře a musím říct, že blog.cz je nyní úplně jiný, než jaký byl když jsem tam ještě blogovala. Jak říkám, už jsou to roky, ale pořád si to pamatuju. A teď, zjistila jsem, že polovina věcí nefunguje tak jak má, lidem se ztrácí z administrace fotky, nemohou psát články a spousta blogerů opouští loď a zakládá blogy na jiných stránkách. Oproti tomu jsou tam ale i tací, kteří se drží zuby nehty. Nevím, jestli jim mám tleskat za výdrž nebo je přaštit něčím, aby se jim rozsvítilo a došlo jim, že blog.cz je už dávno za zenitem. 
Myslím si, že jeho éra doopravdy zkončila když odešel Krutomluv a pak i Standa. Nyní je tam nějáká paní (slečna) Hanka a musím říct, že to nevypadá, že by se moc zajímala, co se děje nebo neděje a co nefunguje. Jsem ráda, že jsem blog.cz opustila již dávno. Sice to bylo ještě za doby, kdy to fungovalo, ale pro mě to nefungovalo, protože jsem v té době začla psát anglicky a blog.cz a angličtina tak něják nejdou dohromady. Tak jsem začla hledat zahraniční stránky, kde bych mohla fungovat a našla jsem blogspot (Blogger). No, a taky wordpress. A tak mám tady na blogspotu jak český tak anglický blog. A taky moje pvídkové blogy. A jsem spokojená. Nemám sice moc komentářů, ale tak něják mi to nevadí. Bloguju hlavně sama pro sebe a když si to přečte ještě někdo další? No, tak to je prostě bonus. 


Žádné komentáře:

Okomentovat