19. dubna 2020

Svařovat se nebude

Je to dobrý, svařovat se nebude. Zcela výjimečně měl někdo dobrý nápad a řekl, že ty blbý štíty nosit nemusíme. Roušky josu samozřejmě povinné, ale naštěstí nemusíme mít ty štíty. Doufám, že nikoho nenapadne, aby to nařídil zákonem, protože to bych se asi vztekla. Takže fajn, štíty sice máme, ale nenosí je u nás nikdo. A to je fajn, protože v tom se, vážení, nedá pracovat. 
Takže tak. Dneska mám volno, tak jsem si řekla, že toto sepíšu. A jestli se někdo diví tomu, že sem vůbec něco píšu, tak já vám říkám rovnou, že já se divím taky, protože poslední dobou sice píšu, ale anglicky. Na můj anglickej blog. Tady se mi nelíbí. Tady moc psát nebudu. A navíc musím překopat ten blbej design. Mám vobrovskej monitor a vypadá to na něm dost blbě. Ještě nevím, co s tím udělám, natož kdy, ale uršitě se na to budu muset vrhnout. Takhle to zůstat nemůže. To prostě nejde. No, tak se mějte a já zas du dělat něco jinýho.
~AnnElfwind

Žádné komentáře:

Okomentovat