8. listopadu 2013

Heroes of Might and Magic III

Plný název je Heroes of Might and Magic III. Ale zkráceně se to mu ířká jenom Heroes. Je to hra, na které se pohybujete po mapě, máte svůj hrad (většinou), svého hrdinu a snažíte se zlikvidovat soupeře. Teda, o to se snažíte v každé mapě, která má klasické podmínky vítěžství a prohry. Ovšem, mohou být také speciální podmínky, které mohou být třeba zabití určitého hrdiny, nebo nalezení grálu, nasbírání určitého množství určité suroviny, nebo určitého počtu nějáké specifické jednotky. Nebo jsou speciální podmínky prohry. Například ztráta města, hrdiny, vypršenní časového limitu...

Každopádně, je toho hodně, ale hra je to zajímavá. Hra má tři další pokračování - Heroes IV, V a VI. Ale o těch mluvit nechci, protože jsem ten článek nazvala Heroes III. Tedy se chci věnovat jenom Heroesu III. Ano, hra možná nemá úplně tu nejlepší grafiku, protože je stará. Hej, vždyť jsem se k ní dostala, když mi bylo nějákých sedm, osm let. :D V době, kdy jsem ještě skoro neuměla anglicky. :D Takže na tu dobu to sice mělo grafiku dobrou, ale teď bych řekla, že to ta nejlepší grafika už prostě není.
Ale to je fuk.

V Heroesu můžete hrát klasické scénáře, nebo si můžete dát Kampaň. Kampaň je rozdílná od klasického scénáře, že má příběh a většinou i pokračování. Ovšem, ono je úplně nejlepší hrát proti vlastnímu otci, protože můžete buď hrát sólo, nebo i více hráčů buď u jednoho počítače, nebo po síti.
A pak tu jsou ještě náhodné mapy, které jsou náhodně vygenerované podle parametrů, které určíte. Jako například počet hráčů, spojenci, velikost, podzemí. A vidííte, na podzemí jsem zapomněla. Ano, mapy mohou mít podzemí. Což je vlastně jakýsi druhý level mapy, kam se dá dostat, ale mapy s podzemím... No, myslím, že je jenom jedna, kterou mám ráda  a to je Bezbožná výprava. Je to mapa pro jednoho hráče a vaším úkolem je zabít soupeřova hrdinu Fionu. Hehe, ale on je zazděnej, on se k vám dostat nemůže, zatímco vy k němu jo, takže je to vlastně jen a jen na vás, kdy se rozhodnete Fionu zlikvidovat. Pokud vůbec. :D Jako třeba já, která se rozhodla, že budu vládce mapy a na Fionu peču. :D Ano, Fiona se může jít klouzat. Co je mi po ní, když můžu mít celou mapu pro sebe. :D 

A to se dostáváme k další části hry, o které se chci bavit. Map Editor. To je program, který je na instalačním CD. Je to program, kde si můžete vytvořit vlastní mapu. Já to používám k vytváření map, kde se já mohu dostat k soupeřovi, ale on má jen mizivou šanci se dostat ke mně. A ta šance pro soupeře je kouzlo let, nebo dimenzionální brána v jeho věži kouzel. Ale řekla bych, že je to zajímavý, když horama odříznete do jednoho prostoru nejen jednoho soupeře, ale hned dva. A pak je zajímavý sledovat, jestli se pobijou, nebo budou ustrašeně sedět v hradech a bát se o svou existenci. :D Příště jim tam musím přidat tábory uprchlíků, aby se aspoň trochu pohli. :D Je to nuda, když jenom tak sedí v hradu a nic. Opravdu... 

A to by byl vážení Heroes III. Já tu hru mám ráda. Ale dlouho jsem na ni nadávala, protože se ne a ne rozjet v mým počítači. Naštěstí se asi před měsícem umoudřila, tak ji čas od času pařím, ale jak říkám, budu muset upravit tu mapu, kterou jsem si vytvořila... Zase! Už jsem ji totiž jednou upravovala. A asi to nestačilo. :D A asi jim přestěhuju hrady do dolní části mapy, aby mě neviděli nahoře operovat. :D Jo, to bude nejlepší. :D 
Tak co, myslíte si, že by se vám taková hra líbila? 
Hráli byste takovou mapu, jako hraju já? 

Žádné komentáře:

Okomentovat