26. května 2014

D.Gray-Man

No, tak si tak čtu povídečku s názvem The Combat School a napadne mě, že bych mohla něco napsat o anime D.Gray-Man, neboť povídka je crossover mezi Harry Potterem a D.Gray-Manem. No, takže... Anime jsem viděla celé. Nevím, jestli je i manga, jestli ano, jako, že si myslím, že ano, tak jsem ji nečetla, neboť mangu moc nečtu. Vyjímkou je Spiral, kterou mám rozečtenou.
No, ale abych taky něják pokračovala. D.Gray-Man se odehrává na konci alternativního devatenáctého století. Hlavní postavy jsou členové "Černého řádu" (aspoň tak bych to přeložila) a jsou to exorcisti. Což jsou vlastně takový bojoví "mniši". No, ale to je vedlejší. Důležité je, že tito exorcisti bojují proti akumám, což jsou polomechanické výtvory Milenium Earla, což je maník, který tyto potvory vytváří když vznikne neštěstí. Vytvoří takovou kostru, pak nechá toho, kdo ztratil někoho blízkého, aby zavolal jméno toho blízkého a duše potom bude obývat tu kostru. Jenže tím to nekončí, protože Earl potom nakáže milé kostřičce, aby si si "oblékla" tělo toho, kdo zavolal duši. A potom, aby se živila. A takhle se rodí Akuma.
No, takže ti exorcisti proti nim bojují. 

Hlavní postavy jsou Allen Walker, což je (myslím) šestnáctiletý kluk, který má prokleté oko a bílé vlasy. Jeho zbraní je jeho vlastní levá ruka, která obsahuje "inocenci", což je substance, ze které se dělají zbranně pro ty, kteří jsou s ní kompatibilní, aby pak mohli bojovat proti Akumám, protože inocence je to jediné, co na Akumy platí.
No, pak je tady Lenalee Lee, holka, která bojuje za pomoci svých bot, které jí také umožňují létat. 
Lavi Bookman, jenž používá kladívko, které může zvětšit, natáhnout, apod. Kladívko také využívá různé elementy.
No, a poslední hlavní postava je Yuu Kanda, který nesnáší, když mu někdo říká jeho křestním jménem - Yuu. 
Rozebrala bych děj, ale potom byste si to anime už nepustili, takže ten děj nerozeberu. Navíc, ono je to těžký, když to máte psát česky a přitom jste to viděli anglicky. Hlavní ale je, že i když je to takový hodně mysteriózní a temný, tak je tam také spousta vtipných momentů a legračních situací. O mnoho z nich se zaslouží Komui, což je bratr od Lenalee. 
Tak ale abysme se pohli...
Anime jsem si zamilovala už po první episodě a i když jsem tehdy, když jsem to viděla poprvé, ještě neuměla pořádně anglicky a spoustu mi toho v těch titulkách uteklo, rozhodně jsem si to užila. Nedávno jsem se na to pak dívala znova a ještě mi pár epizod chybí, ale užila jsem si to ještě víc. Jediné, co jsem přeskakovala, tak v Arše, ty bitvy s Noahy. Ty mě moc nebraly ani když jsem to viděla poprvé. Ale zato ty momenty mezi nimi, ty byly ve většině případů boží!
Skvělé jsou pak taky hlavně ty první epizody a pak ty hodně pozdější a ke konci. Ale i spoustu epizod mezi tím je úžasných. Většina z vás by řekla, že se jedná převážně o "fillery", ale to jsou epizody, které já mám nejradši. A vždycky jsem měla. Hlavně v D.Gray-Man a také v One Piece, neboť fillery v One Piece jsou ty nejvtipnější epizody. No, ne vždy, ale většinou.
A co vy? 
Viděli jste toto anime? 
Jestli ano, líbilo se vám? 
Jestli ne, podíváte se na něj, nebo jste celkově odpůrci anime? 
Byla bych ráda, kdybyste napsali váš názor. :) 
~AnnElfwind

Žádné komentáře:

Okomentovat