26. července 2020

Revize - Říjen 2008

No, tak tady máme další revizi. Pokračujeme Říjnem 2008. První na mě vybafly obrázky z Beybladu. Potom pár deníků. Nic z toho jsem moc neupravovala krom zarovnání textů a přidání obrázku "deníku" k deníkovým zápiskům. A pak tady máme názor na Harryho Pottera. Co k tomu říct... S tím, co jsem tam napsala víceméně souhlasím. Nicméně bych ráda dodala, že byť nemám ráda ty původní knihy, naprosto miluju HP fanfikci. Ale musí tam být ten správný pairing. Takže žádný Harry/Ginny. To naprosto nesnáším. Nemusím ani Drarry. I když existuje pár vyjímek. Nejradši mám Harry/Voldemort (Tom Riddle). Nebo potom crossovery. Takový Ace z One Piece reinkarnovaný jako Harry... No, běžte si to přečíst! Mai Kusakabe prostě ví, co dělá. Aspoň tady u té povídky.
Další článek, co tam byl, jsem musela smazat, protože je to jenom snůška keců. Prostě, tehdá byla u nás ve třídě na základce taková doba, kdy byli všici strašně moc proti testování na zvířatech a to bylo prostě furt králíčci toto, myšičky tamto a jiná zvířátka tohleto. No, ne, že bych byla pro testování na zvířatech, ale tady ten článek byl jenom nadávání a nic jinýho. Nebylo v něm nic plnohodnotného, tak jsem se rozhodla, že tam nebude.
Potom máme další deník a následuje báseň, pardon, balada o Karkulce. V článku to sice neříkám, ale mám takový pocit, že jsem se tehdy nechala inspirovat veršovanou Karkulkou ze Špalíčku Pohádek. Niják jsem to z tama neobšlehla, jenom mě to inspirovalo k tomu, abych své dílo taky zveršovala. Což mi připomíná, asi budu muset aktualizovat literární dílnu (Doupě Zvrhlíka), protože mám v sešitku strašný kvantum básniček, který nikde nejsou zveřejněný. Teda jsou, ale musím je dát taky tam. Navíc mám i anglické básničky. Ty jsou myslím lepší, než ty české. A víte co? Já ten sešitek nafotím a zveřejním to jako fotky. Abyste k tomu měli i ty ilustrace, co jsem k tomu vyplodila. Dobrý nápad ne? A udělám zvlášť stránky pro verše. Jak agnlické, tak české. Nebo české možná ne, ale anglické rozhodně. Ještě uvidím, jak to nakonec zpískám.
Pokračujeme. Máme tu pár písniček. Jenom jsem poupravila videa. A konečně jsem přišla na to, jak je tam vložit v jiné velikosti. Docela mě zaráží, že u jednoho z nich nemám žádný textový výžblept, ale měnit to nebudu. Měsíc nám potom končí ještě jedním deníkem. 
Celkově jsem toho moc poupravit nemusela. Za to jsem ráda. Protože toho zbývá ještě hodně, ale naštěstí tady ten systém, že se do toho pouštím po měsících, docela funguje. Tak držte palce, ať mi ten zápal vydrží, jo?
~AnnElfwind

2 komentáře:

  1. S tím názorem na Harryho souhlasím dost, celkem mě i baví tam tyhle nesrovnalosti hledat. Ale teda hrozně mi to připomíná, jak jsem psala "články" já v roce 2007, 2008 :D Ale v Harrym je nejlepší fanfikce s někým úplně novým a někde mimo Bradavice, ale to je spíš tím, že jako dospělou už mě nebaví úplně číst o dobrodružstvích patnáctiletých dětí a mnohem radši objevuju světy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já osobně mám nejradši HP crossovery. Podmínkou je, že to musí být s fandomem, který znám a pokud tam mají být nějáké páry, tak ten hlavní by měl být ideálně slash. Příběh by musel být SAKRA DOBŘE napsaný, aby to nemusel být slash.
      A pak doporučuju tohle: https://archiveofourown.org/works/1110118/chapters/2234782 Je to bezvadná povídka, úplně úžasně napsaná! Už jsem ji četla několikrát a s každým přečtením je lepší a lepší!
      A z nějákýho důvodu se mi taky strašně líbí HP fanfikce, kde postavy z jiných fandomů jsou reinkarnovaný jako Harry (hlavně, když si zachovají všechny vzpomínky na svůj předchozí život).

      Vymazat