1. srpna 2020

Revize - Listopad 2008

Tak jo, pokračujeme dál. 
Huh, vypadá to, že dokonce existovala doba, kdy mi anime lezlo na nervy, jak popisuju v tomto článku. Co se člověk všechno nedozví, když se probírá starými články... Taky bych ráda dodala, že v době, kdy jsem anime teprve začínala sledovat, jsem to sledovala stylem, že jsem se fakt podívala úplně na všechno. Pamatuju si, že jsem na jakýchsi stránkách šla podle abecedy a dívala jsem se na to postupně. I když to ve výsledku byla úplná blbost. Dneska bych se už takovýmnle stylem nedívala. Dneska si vybírám. A to hodně. Hned tak něco mě nezaujme.
Dalším článkem jsem si připomněla našeho kocoura Mikeše, který už nežije. Měl jakousi chorobu, snad kočičí ekvivalent AIDS nebo co, a umřel zhruba v patnácti letech. Bylo to zhruba před dvěma lety. 
Po Mikešovi se probírám několika obrázky. No, ono je těch obrázků očividně víc, než jenom pár. U všech obrázků akorát upravuju zarovnání. Nic jiného s tím dělat nehodlám.
Pak jsem tam měla spoustu hádanek. Některé jsem si vymyslela sama, ale většinu jsem jich někde slyšela. No, každopádně jsem je všechny zrušila. Nesmazala jsem je, ale hodila jsem je do rozepsaných. Čistě proto, že si pamatuju, že jsem někde měla sešitek, kde jsem měla ke všem napsaná řešení. A jelikož nevím, jestli ten sešitek vůbec ještě někde mám, tak ty hádanky zatím nemůžu smazat úplně. Smažu je, až budu mít ten sešitek v ruce. Doufám, že jsem ho v zápalu boje nevyhodila. To by mě nasralo.
Pak je tam pár deníků, což se přiznám, že mě vůbec nebaví číst, takže vždycky, když zjistím, že je to vlastně deník, tak toho čtení po pár slovech nechám. Akorát do deníků přidávám obrázek a házím je do správné rubriky. 
Co to vidí oči mé? Můj první digitální obrázek! Aspoň myslím, že tady ten byl první. A je to dráček ze hry DragonFable, kterou miluju. Hraju ji už strašně dlouho! Myslím, že od roku 2007, takže skoro od jejího stvoření. Byla vytvořena roku 2005. 
Zjišťuju, že u některých deníků už nějaký obrázky mám. Tak jsem naznala, že je tam nechám a ten deníkový přidám jenom tam, kde žádný není.
Byla jednou jedna éra. Na blog.cz. Tehdy jsem často narážela na jistý problém. Hdně často se mi stávalo, že jsem se na blog.cz na nějákém blogu začetla do článku a za pár vteřin se spustila nějaká hudba. Normálně by to prlbém nebyl, ale já mám puštěnou vlastní hudbu, že ano. No, takže ani zmáčknout "mute" na klávesnici by mi nepomohlo. Takže jsem vždycky článek zavřela a z blogu zdrhla. Někdy poté, co jsem napsala nepěkný komentář. Takže se svým starým názorem stále souhlasím. Byť už jsem na toto leta letoucí nenarazila. 
A tohle! To bylo ještě za doby Krutomluva na blog.cz. To totiž byla jednou taková doba, že lidi zakládali anti-blogy o jiných lidech. Ty specifický lidi, o kterých v článku píšu, si už vůbec nevybavuju, ale faktem zůstává, že s hlavní myšlenkou článku souhlasím. Asi bych se k napsání článku dneska postavila jinak, nevím, ale znovu jej psát nebudu. Nemá to smysl, vzhledem k tomu, že to byl specifický problém na blog.cz a ten v půlce tohoto měsíce přestane existovat tak jako tak. 
Taky jsem s často vztekala, když někdo používal takzvaný vypatlátor. Text pak byl převedený do stylu, kdy to normální člověk nebyl schopný přečíst. Naštěstí blogy, které takto psaly, většinou stály na prd, takže jsem o moc nepřišla. 
A na závěr tam mám dva obrázky, které jsem malovala na gymnáziu ve výtvarné výchově. Jsou tuší a píšu tam, že byly celkem čtyři. Nemám ponětí, kde jsou ty zbývající dva. Ani nevím, jestli je vůbec ještě mám. Nehodlám to zjišťovat. Pokud nemám, stejně s tím teď už nic nenadělám. 
Tak, a tím jsme s Listopadem 2008 skončili. Pokračování bude příště. Nevím přesně kdy, ale teďka budu mít ranní směny, tak třeba se k tomu dostanu dřív, než o dalším volnu. To budu mít ve čtvrtek. Uvidíme. Zkusím mezitím taky vymyslet, o čem jiném bych tady mohla napsat. Revize je sice momentálně moje priorita, ale nechci, aby tady byla teď jenom revize. To by byl zas trochu extrém. 
~AnnElfwind

Žádné komentáře:

Okomentovat