26. července 2020

Revize starých článků

...a co si o většině z nich myslím. 
Taky některé starší články mažu. Zejména ty, které jsem si sem přetáhla z blog.cz, který bude ukončovat svou činnost. Vzhledem k tomu, že po přetažení sem nedávají žádný smysl. Taky budu upravovat odkazy v článcích, aby již neodkazovaly na žádné blog.cz stránky, protože brzy budou stejně nefunkční.

Tak, začínám pěkně od konce. Tedy od nejstarších článků. A hned ten první jsem smazala, protože to byl rozcestník, který odkazoval na rubriky na blog.cz a to sem rozhodně nepatří. Hlavně proto, že blogspot nemá rubriky jako takové. 
Následující článek mě překvapil. Byl ještě z doby, kdy jsem ujížděla na skupině Nightwish. Ne, že bych nyní proti skupině něco měla, ale je pravdou, že spíš teď ujíždím na Irských skupinách. Teda, já nevím, jestli to jsou irové, ale to je jedno. To sem totiž vlastně vůbec nepatří. Co jsem chtěla říct, že mě překvapilo, co jsem to k tomu videu vlastně napsala za bláboly. Holt je to z roku 2008, jsem asi musela bejt hodně ujetá... No nic, pokračujeme dál.

A hleďme na to. Další článek je opět písnička od Nightwish. A tentokrát v článku ani nemám nic zajímavýho napsanýho. Mé vysvětlení tam je, že jsem se bála, že už písničku nenajdu. No, tak to je něco, čeho se už teď nikdy bát nemusím. Hlanvě proto, že jakmile zjistím, že nějákou písničku poslouchám pořád dokola, okamžitě ji stahuju a ukládám na externí disk do mého hudebního archivu. 

Půjdu se podívat, co je za další články. Už teď ale vím, že deník přepisovat a ani upravovat nebudu. Možná, když se mi bude chtít, tak do článků přidám do každého obrázek, protože to mám s obrázkem radši. Každopádně, mám tu teď dvě rubriky deníku. Tu, která tu má být (Den po dni) a tu, kterou mi sem přetáhly články z blog.cz. Tu budu mazat. Nebojte se, články zůstanou, ale rubrika bude fuč a články budou přeřazeny do té, kam patří. 

Opravdu nevím, co jsem to dělala, že tam mám tolik Nightwish písniček. No, co už. Mazat to nebudu, akorát jsem tomu dala nový videa, protože některý, co tam byly, tak už nebyly funkční. Ještě, že to není tak složitý sem ty videa z YouTube hodit. Zato tento článek stojí za to. A to nejen proto, že je to písnička jiná, než od Nightwish. Je to proto, že v článku taky trošku mluvím o něčem, co byl skvělý zážitek ze základní školy. S děckama jsem sice zas až tak nevycházela, ale od určité třídy jsme každoročně jezdili do Písku a tam byl divadelní festival Waldorfských škol. A hodně z těch představení bylo dost dobrých. V článku mluvím o tom, že písnička byla v jednom z představení použita. Ano, byla. Myslím, že to byl Revizor. Revizor jízdenek. A bylo to o tom, co se všechno může stát v dopravním prostředku. Další skvělé představení bylo Krabat. Někdy loni, nebo předloni jsem to viděla i jako film a všem doporučuju. Doporučila bych vám i to divadelní představení, ale na to už se asi nepodíváte, tak si aspoň pusťte ten film, je skvělej.
No, a jak tak tady básním o divadle, tak jsem smazala následující článek. 
Ne, nebylo to omylem. Bylo to docela naschvál. Bylo v něm totiž moc inforamcí o mně. Až moc. Já nemám nic proti tomu vám říci, že jsem z České republiky, klidně vám i povím, že jsem z Brna. Ale tam už toho bylo moc. 
Navíc, ty bláboly ohledně toho, co mám a nemám ráda, to se nedalo číst. Mažu články nerada, ale přeci jenom si chci zachovat alespoň nějákou tu anonymitu. Nemusíte o mě vědět úplně všechno. Nicméně, dkyby vás zajímalo něco specifického, ptejte se. Netvrdím, že vám odpovím, ale třeba ano. 
Dokud se nezeptáte, tak se to nedozvíte.

Následuje Milionář. Ne ten z chatrče ale ten od Nohavici. 

A aby toho neyblo málo, další v pořadí je můj názor na Toko Hotel. No, a abych to uvedla na pravou míru. Tokio Hotel neposlouchám protože zpívají německy. To je jediný důvod. Jediný, co německy překousnu, je Včelka Mája. Jinak mi ale TH nevadí. Respektive, jsou mi ukradení. A to, že jsem psala, že vypadají jako buzny... No, tak to je něco, za co se teď tak akorát stydím, protože proti gayům nic nemám. Ani proti lesbám a ani proti nikomu jinému v souvislosti s jeho/její sexualitou. Všichni jsme lidi. Na tom se nic nemění. 
Myslím si, že hlavní důvod, proč jsem TH tehdy tak strašně nesnášela, bylo proto, že se u nás na základce ve třídě nemluvilo jednu dobu vůbec o ničem jiným. Teda, kluci mluvili, ale holky ne. To bylo furt TH tohle, TH tamto a těm málo z nás, který by jinak ani nevěděly, že nějáký TH existuje, to lezlo na nervy. 
A to, že jsem psala, že je divný, když kluk vypadá jak holka... Teď se tomu směju... Hlavně proto, že čas od času čtu povídky tagnutý jako "crossdressing". Bacha, ne transgender. Nic proti tomu nemám, taky jsou to jenom lidi, ale povídky s tímto označením na rozdíl od crossdressing nevyhledávám. 
Tak doufám, že jsem to uvedla na pravou míru, protože tady ten můj starý názor na TH je článek, za který se fakt stydím. Nebudu ho ale mazat, aby mi připomínal, co za žvásty jsem to vlastně psala. 

Po tady tom výlevu jsem se odreagovala smazáním dalšího článku. Ne, že byl úplně špatný, ale byl napsaný tak něják úplně divně. Vůbec mi to tak něják nesedělo. Musela jsem ho dát pryč. 

A co si myslím o mobilech? No, původně to, že jsou k ničemu a že je to dobrý jen na volání a případné sms. Dnes? V době chytrých telefonů? Dlouho jsem se chytrému telefonu bránila. Ale i já jej nyní mám. Samsung s10e. Jsem s ním velice spokojená. Předtím jsem měla Huawei a předtím lenovo. Taky dobrý, ale tady ten je z nich nejlepší. No, a k čemu je takový chytrý telefon dobrý? 
Můžete na něm hrát POKEMON GO!
A taky se tam dostanete na internet když si náhodou potřebujete něco zjistit, můžete si tam najít mapy, když jste někde, kde to neznáte, má to dobrý foťák, takže na dovolenou nemusíte zvlášť tahat fotoaparát. Taky to má docela velkou kapacitu, takže si tam můžete nahrát všechny vaše oblíbené písničky na cesty a když ne to, tak třeba knížky. Já mám ve svém mobilu skoro 200 knih. Všechny anglicky a víc jak polovinu z nich nedostupných v ČR v jiné podobě. Takže mobily? Ano, ale dejte si pozor, ať nezapomenete na svět, který je okolo vás. Chytrý telefon vám může v hodně věcech usnadnit život, ale není to úplně všechno, tak na to nezapomeňte. 
Jo, a ten starý názor, z roku 2008 je nyní doplněn obrázkem právě toho mého současného telefonu. :D Divný, když je to z doby, kdy chytrý telefony teprv začínaly. Ale je to tak.

Ježiš. A tohle byla na základce úplná pohroma. Já to nesledovala a nikdy sledovat nehodlám. Nicméně, od té doby jsem tak něják naznala, že není důvod se kvůli tomu rozčilovat. Když se mi to nelíbí, sledovat to nemusím. Nicméně, jako s TH, vadilo mi na tom nejvíc to, že se v té době u nás na základce ve třídě nemluvilo o ničem jiným. Na jednom mém opravdu starém blogu, kde byl tento názor publikován úplně původně, se pod ním rozpoutala bouřlivá diskuze. Jelikož blog.cz končí, tak jsem si diskuzi zkopírovala do rozepsaných. Napadlo mě, že bych ji zveřejnila sem... Jenže je to dlouhý a mě zrovna napadlo, že by bylo lepší to hodit přímo pod ten článek. Je to sice kapitola mého života, kterou bych tak něják chtěla nechat uzavřenou, ale uvidíme. Mám to v rozepsaných a přidat to tam teda můžu kdykoliv. Ať už blog.cz skončí nebo ne. 

A další článek v prdeli. Moc se zabýval základní školou. A to je něco, co tak něják už nikdy rozebírat nechci, chci spíš zapomenout. 

Obrázky... Tolik starých obrázků... A ještě mi tam blbne http a https. No, naštěstí jsem po dlouhém pátrání a zkoušení přišla na to, co s tím. Tak teď už dobrý. No, na obrázcích nic neměním. Nechávám tam ten text, co tam je, jenom měním kategorie a zarovnání. To je všechno.

Další výžblept... Tentokrát na téma drogy... Nevím úplně, co si o tom myslet. Krom toho, že tam beztak opět omýlám ohranou písničku o tom, jak můj děda přestal kouřit... No, nebudem to rozebírat i tu. Jestli vás to moc zajímá, běžte si tu slátaninu přečíst.

A jako poslední je ještě jeden obrázek. 
Poslední nemyslím upravovaný článek. Poslední myslím poslední článek ze Září 2008. Rozhodla jsem se totiž, že to budu muset probrat postupně. Navíc, je půl druhé ráno. Sice zítra nevstávám, ale chtěla bych se vyspat a neprospat přitom celej den. Takže tak. 
Pokračování příště. 

Nebyla jsem si jistá, co sem dát za obrázek, ale nakonec to vyhrál tento. Vím, používám ho poslední dobou hodně, ale myslím, že se k tématu hodí.

~AnnElfwind


Žádné komentáře:

Okomentovat