6. října 2020

New Game+

 Miluju, když má RPGčko možnost New Game+. Co to je? Je to možnost začít novou hru se stávajícím vybavením. Podmínkou samozřejmě je, že jste hru minimálně jednou dokončili. Dokončení hry je většinou myšleno bez DLC, tedy dodatečných rozšíření. 

První hra, kde jsem tady na tu možnost narazila, byla Resident Evil 4. Tehdy jsem měla nahraných skoro deset průchodů hrou, než jsem teda ztratila svoji uloženou hru. Teď už mám hru dávno znova nainstalovanou, ale mám myslím zatím jenom asi tři průchody hrou. Protože jsem mezitím nainstalovala jiné hry a RE4 už tolik nehraju, i když se k tomu občas na chvíli vracím. 

Další hry, kde jsem na NewGame+ narazila, jsou RE6, potom Witcher, zbastardizovanou verzi Nové hry+ má i Grimrock. Tam teda nemůžete svoje postavy vrátit do hlavní hry, pokud ji nemáte staženou jako mod, ale můžete je brát do různých hráči vytvořených scénářů a kampaní. Není to NewGame+ v pravém slova smyslu, ale je to spíš taková varianta. Je to prostě zase něco trošku jiného.

No, a nejnovější hrou u které jsem na tuto funkci narazila, je Dragon's Dogma: Dark Arisen. A popravdě, asi to bude právě tady kvůli tomu, že jsem ji měla na steamu ve wishlistu. Protože jinej důvod nevidím. Málokdy ukládám hry do wishlistu. Musí fakt zaujmout. A ukládám je tam proto, že čekám, až budou ve slevě. No a Arisen byl zrovna ve slevě, pod deset dolarů (nebo to byly eura? nevím, co tam mám nastavené), a tak jsem si řekla, že si tu hru koupím. Měli jsme ten den jet za příbuznýma, ale nejeli jsme, protože kolegyně v práci byla poslaná na testy na COVID a máma teda výlet zatrhla. No, a já jsem si na truc koupila tu hru, když teda byla ve slevě. 

Napřed jsem nevěděla, že tam nějaký NewGame+ je, na to jsem přišla až později, když jsem zkoumala, jak hra může vlastně dopadnout, abych náhodou o něco nepřišla. A náhodou jsem na to natrefila, tak jsem si řekla, že byla v mým wishlistu asi právě proto. Jeden čas jsem totiž hledala specificky hry s touto funkcí a buď jsem stahovala, nebo jsem házela do wishlistu. Myslím ale, že z toho nakonec vzešel právě jenom tne Arisen. No co, lepčí jedna hra, než žádná. 

A tak jsem to dohrála až do konce jenom, abych se nasrala. Taky to tak nesnášíte, když postava, za kterou hrajete (nebo kterou jste si oblíbili) musí natáhnout bačkory, protože hra jinak nemůže pokračovat dál? Tak já si jako vytvořím postavu, piplám se s tím jak idiot! Aj pajtáša mu udělám, u toho jsem se teda už tak nesnažila, prostě jsem něco sesmolila, ten nebyl důležitej. Aspoň jsem si to myslela, jenže! 

Na konci, když ta hra už nejde dohrát, pokud se Arisen nezabije, tak oni spadnou zpět do té základní vesnice, tam na pobřeží, kde to celý začlo (Když pomineme prolog). A jelikož Arisen je mrtvej, tak je prostě mrtvej, jenže to není vše. Ten pajtáš, kterýho mu na začátku vyrobíte, tak ten pajtáš se do něho převtělí! A já se tak snažila, aby byl můj Arisen (Illu) s Julienem! Aj sem ho voživila, když jsem ho zabila v duelu proti Mercedes! A vono todle... A on ani nevěděl, že už to není Arisen, ale ten pajtáš! 

Sem fakt byla pěkně nasraná, když jsem to dohrála. Tak jsem si řekla, že teda začnu znova. A ne, že bych se hodlala snažit o jiný konec, to ani náhodou, ale hodlám se na hlavní úkol totálně vykašlat, dokud nebudu mít tu nejlepší zbroj pro mojeho Arisena. A nejlepší nemyslím ve smyslu čísel. Nejlepší myslím tu, která se mi vzhledově bude líbit nejvíc. A to vostatní, na to vám z vysoka seru! 

Tak, řekla jsem to.

~AnnElfwind

Žádné komentáře:

Okomentovat