21. února 2021

Zásadní problém + Revize - Červen 2009, Červenec 2009, Srpen 2009 a Září 2009

 

Dlouho jsem nic nepřidala. Co už. To není to podstatné. Podstatné je, že jsem se dívala na staré články. Ty, co jsem sem přetáhla z dnes již neexistujícího blog.cz. A světe div se, většina vobrázků kurva nefunguje! Sem docela nasraná, protože se většinou jedná o scany (nebo fotky) mých namalovaných obrázků a ne všechny originály jsou stále v mém držení. Některé už prostě nemám. To by nebylo to nejhorší. Nejhorší na tom je, že ty názvy, co jsem u těch článků měla a ty výžblepty, který jsem vydávala za popisky, to je hrůza. Z toho nikdy nerozklíčuju o co se jednalo! Takže, řešení! Všechny tyto příspěvky házím do rozepsaných s tím, že s tím v budoucnu někdy něco udělám. A až se k tomu dostanu, tak napíšu specifický článek, který na to bude odkazovat a upozorňovat. Doufám totiž, že když jsem to vrátila do rozepsaných, tak když to pak znova zveřejním, zůstane tomu to starý datum. Uvidíme, co se s tím bude dát dělat. 

A teď k revizi. Tentokrát je to Červen 2009. A hned ten první článek, co tam byl, jsem smazala. Protože už tady toho o tom kopírování je až moc a už mě to nebaví. Pak tam máme deník a další by byl obrázek, ale nevím, který to je. Z názvu se to nedá poznat a z popisu už vůbec ne. No co už. Letí.

A pak už tam jsou jenom dva další deníky. A samozřejmě, že jsem to při první úpravě zapomněla přesunout do správné kategorie. No co už. Tak sem si to rozklikla znova. Se z toho nezblázním. A hodila jsem tam funkční obrázky. 

A to byl celý červen. Jedeme dál.

    Červenec 2009.

A zase tam máme deník. Sem to psala nějak často... A většinou to byl jenom jakýsi kratinký blábol. Ten obrázek většinou zabírá víc místa, než ten samožný text. Pak by tam byly nějaké obrázky, ale jak říkám. Problém se zobrazováním obrázků ve článcích přetažených z blog.cz. Tak jsem to hodila do těch rozepsaných, a budu to tak asi dělat se všema článkama, ve kterých má bejt jenom obrázek. Protože se mi s tím teďka fakt srát nechce. Až dodělám celou revizi, tak potom si budu hrát s tím, co mám v těch rozepsaných. 

Jedeme dál. Máme tam deník, kde jsem upravila rubriku a pak, jako poslední článek tohoto měsíce, tam je jeden z mých pověstných nadávajících článků. Tentokrát nadávám na blogy, které píšou takzvaným vypatlaným stylem. A připomínám, že článek se týká zejména dnes již neexistující platformy blog.cz. V době, kdy byl článek psaný, se tímto stylem psalo hodně a psaly tak zejména dvanáctileté (+- rok dva) holčičky. Nechápala jsem to, asi to nechápu ani dneska, ale pro mě za mě, ať si každý píše jak chce, hlavně mě to nenuťte číst. 

Srpen 2009

Jenom dva články? Co jsem to tak asi dělala... Nevím, nehodlám to zjišťovat, vrhneme se radši na ty články. Prvním z nich je můj oblíbený opening se seriálu Yu-Gi-Oh. Z toho původního. Ne z GX nebo 5D's, i když to je taky dobrý. Musela jsem updatovat video, protože to, co tam bylo už neexistuje, ale písnička by to měla být furt ta stejná. A všem vám ten seriál doporučuju. I když, pokud jste jenom trochu jako já, tak se vám asi nebude líbit hlavní ženská postava. Je to kráva na entou. I když jsem teď právě urazila krávy. No co, snad to přežijou. Na seriál jsem se dneska začla dívat znova. No teda, spíš jenom jako zvukovou kulisu. Teď zrovna mám ale puštěnou epizodu Yu Yu Hakusho

No, a pak je tam Grossman. Gimi det ding. A vizuály jsou tam z Harryho Pottera. Je to docela vtipný. Doporučuju. A aby toho nebylo málo, tak sem přihodím ještě aj Září. Ať toho je hodně. 

Září 2009

A to by nebylo, aby měsíc nezačal deníkem. Jakýsi žblept na tři řádky. Nevím, co si o tom mám myslet. Když už jsem se rozhodla to psát, měla jsem to psát pořádně. A jeden mi očividně nestačil, protože další článek je opět deník. 

Až ten další je zajímavější. Je to Mariňácká hymna po anglicku. Doufám, že to funguje tak, jak má, protože jsem musela updatovat video. Každopádně je to skvělá písnička a pokud máte dvě tři minutky času, tak si ji běžte pustit. 

A hned potom tam je další výžblept o kopírování. No, nebudem to moc rozmazávat. Už mě to nebaví to kopírování, ale tento článek má trošku jiný nádech než ty ostatní, tak ho tam nechám. Jen tak pro srandu králíkům. 

A pak je tam zas video. Tentokrát je to soundtrack ze hry Flat Out. Od Whitmore, písnička se jmenuje Nine Bar Blues. Z této hry je to moje nejoblíbenější a i když v článku píšu, že už hru nehraju, mám ji opět nainstalovanou. Je pravda, že ji hraju velmi sporadicky, ale občas dostanu náladu rozmlátit nějaký auto. Tak si občas zazávodím. Víc mě bavily Need For Speed Carbon, ale byla tam pak jedna trasa, na které jsem nebyla schopná vyhrát. Dost mě to sralo. Hrála jsem to furt dokola a vono furt nic. Prostě šlus. Nešlo to. Instalačku k tomu furt mám, takže bych to mohla vyzkoušet znova, ale to se mi teda sakra nechce. Dneska hraju spíš Survival hry a pak teda koně, protože bez koní to nejde. A vrátila jsem se k DragonFable

No, tak to bylo zajímavé, ale další článek letěl do prdele. Zas to byl můj dávný boj proti kopírování a já se na to už asi vyseru. Nebaví mě tady tyhlety články a hlavně je to furt všechno na jedno brdo, takže jich většina poletí pryč. Pokud tam bude nějaký, který se od těch ostatních odlišuje, tak ho tam nechám, ale jinak asi ne. 

Hum, a pak tam je deník a obrázkové příspěvky. A pak několik dalších deníků a článek, který vůbec nevím o čem to mluvil. Tak šel do prdele. Sbohem a šáteček. A pak to až do konce měsíce pokračuje deníkama, takže jsme asi tuto revizi skončili. 

No, jak říkám, nasraly mě ty zmiznutý vobrázky. Vůbec nevím, jak k tomu došlo, ale předpokládám, že to má co dočinění s tím přesunem z blog.cz. Podrobněji to zkoumat nehodlám, už jsem napsala, jak se s tím hodlám poprat. A tak se s tím taky poperu. Další revizi se pokusím přidat příští víkend. Nevím, jestli se mi to povede dřív, jestli se k tomu dokopu. Možná v pátek odpoledne, protože to už bude před tím volným víkendem. Tak jak to píšu dneska v neděli, protože zítra mám volno. Takže vím, že se můžu flákat a ponocovat. 

Jinak, vím, že jsem asi tři, čtyři měsíce nic nepřidala. Nehodlám se za to omlouvat, protože moje hlavní stránky jsou v angličtině a jsou pravidelně aktualizované. Tady je to takový vedlejší projekt a hlavně spíš archivace mého blogovacího začátku. A když už nic jinýho, tak se snažím, aby články, které sem přidávám, byly patřičně dlouhé. Aby to aspoň za něco stálo.  

Tak se mějte krásně a zase někdy příště. Slibuju, že to bude dřív, než za tři měsíce. Opravdu.

~AnnElfwind


1 komentář: